اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » کاهش مصرف حامل های انژری در تاسیسات منطقه نفتی میاندوآب

کاهش مصرف حامل های انژری در تاسیسات منطقه نفتی میاندوآب

در تاریخ : 07 شهریور 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 638
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از کاهش مصرف حامل های انژری در تاسیسات انبار نفت، ساختمان های ستاد منطقه و نواحی هشت گانه خبر داد.

به گزارش میاندوآب پرس،داود فعال پور با اعلام این خبر گفت: در راستای اصلاح و بهینه سازی الگوی مصرف سوخت واجرای طرح سامانه دیجیتالی(چشم الکترونیکی)،استفاده از دیزل ژنراتوراضطراری ،جایگزین نمودن سیستم پکیج با موتور خانه ساختمان اداری در 4ماهه اول سال جاری، کاهش مصرف حاملهای انرژی (برق و گاز ) را بدنبال داشته است .

وی ادامه داد: با جایگزین نمودن چراغ های خیابانی COB به جای چراغ های خیابانی با لامپ رشته ای،بهره گیری از کولرهای گازی کم مصرف ،غیر فعال نمودن تلوزیون شهری ، میانگین برق مصرفی ساختمان ستاد و تاسیسات انبار نفت منطقه و نواحی هشتگانه تابعه در طی این مدت ،حدود162هزار کیلو وات بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد کاهش مصرف داشته است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآبگفت: با اصلاح وبهینه سازی الگوهای مصرف گاز در ستاد وتاسیسات و نواحی تابعه و استفاده از پنجره های دو جداره به جای پنجره های آهنی ،مقدار 22هزار مترمکعب گاز در ساختمانهای ستاد و انبار نفت منطقه و نواحی تابعه مصرف شده است که این میزان درمقایسه با مدت مشابه سال قبل 16درصد کاهش داشته است .

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب در رعایت و صرفه جویی حاملهای انرژی ازجمله برق در 4ماهه نخست سال جاری ،جزء دستگاههای برتر اجرایی در سطح شهرستان معرفی شده است.


تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود