اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » رزمندگان درس ایثار و شهادت را از همین مدارس آموخته اند

رزمندگان درس ایثار و شهادت را از همین مدارس آموخته اند

در تاریخ : 01 مهر 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,747
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرماندار میاندوآب گفت: رزمندگان درس ایثار و شهادت را از همین مدارس آموخته اند.
به گزارش میاندوآب پرس، ناصر امیری در مراسم بازگشایی مدارس گفت:آمار قبولی های دانش آموزان در دانشگاههای بزرگ کشور از میاندوآب قابل قبول است و اینها حاصل تلاش همین معلمانی هستند که راه ائمه را ادامه می دهند و کارشان تعلیم و تربیت و انسان سازی است.
فرماندار میاندوآب ادامه داد: امسال هم مفتخریم که سالروز دفاع مقدس را برای سی و هشتمین سال گرامی می داریم، رزمندگانی که از خاک ما طی 8 سال دفاع کردند درس ایثار و شهادت را از همین مدارس آموخته اند و حمله تروریستی دیروز به رژه نیروهای نظامی در اهواز را هم محکوم می کنیم و مطمئناً با واکنش نیروهای امنیتی، تروریست ها ضربه سختی از جمهوری اسلامی خواهند خورد.
امیری گفت: در جمهوری اسلامی به اتحاد نیاز داریم و اگر به اتحاد اعتقاد نداشته باشیم آب در آسیاب دشمن می ریزیم،برخی ها فکر می کنند با زیر سوال بردن یک مسئول می توانند دردی از جامعه دوا کنند ، مگر یک مسئول حق دارد در تریبون عمومی عملکرد یک مسئول دیگر را زیر سوال ببرد.
وی ادامه داد: ما باید هوچی گری ها را از بین ببریم، ما باید پیرو امام حسینی باشیم که در تاریکی شب به یارانش گفت هر کس بخواهد می تواند برود و اگر بمانید شهید خواهید شد، نه اینکه اگر خطایی ها هست و یا کم کاری هم شده از پشت تریبون های عمومی فریاد بزنیم، امام حسین(ع) برای اصلاح امت پیامبر قیام کرد و برای همین بعد از گذشت سالها همچنان مورد تکریم و احترام آحاد مردم جامعه قرار دارد.
فرماندار میاندوآب با اشاره به احداث و کلنگ زنی 47 مدرسه در سطح میاندوآب طی 4 سال گذشته گفت: باید کارهای خوب گفته شود و جای تقدیر فراوان از مساعدت دولت و همچنین خیران مدرسه ساز است که ساخت این تعداد مدرسه در سطح شهرستان بی سابقه بوده است.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود