اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » میاندوآب از لحاظ جذب تسهیلات تخصیص یافته کوتاهی کرده است

میاندوآب از لحاظ جذب تسهیلات تخصیص یافته کوتاهی کرده است

در تاریخ : 21 مهر 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 727

پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

مدیر کل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: میاندوآب از لحاظ جذب تسهیلات تخصیص یافته کوتاهی کرده است.
به گزارش میاندوآب پرس، علیرضا آخوندزاده امروز با حضور در جلسه کارگروه اشتغال قوشاچای، گفت: در حالی که میاندوآب همراه دو شهر دیگر استان فرمانداری ویژه هستند در جذب تسهیلات از شهرهای دیگر عقب مانده است به طوری که شهرستان کوچکی در این استان توانسته 120 درصد از تسهیلات را جذب کند ولی میاندوآب در سال 97 فقط 6/8 درصد تسهیلاتی را که به این شهرستان اختصاص داده ایم جذب کرده است.
آخوند زاده با اشاره به اینکه در سطح استان به 450 طرح تسهیلات پرداخت کرده ایم، گفت:برای این طرح ها 15 میلیارد ريال پرداخت کرده ایم و این مبلغ در مقابل این تعداد طرح مبلغی نیست و ما انتظار داریم طرح های با اشتغال زایی بیشتر و در خور شهرستان ارائه کنید.

وی به دستورالعمل اخذ ضمانت از وام گیرندگان هم اشاره کرد و گفت: برای تسهیل در پرداخت وام ها این صندوق سند ملکی روستایی و شهری، کارمند با گواهی کسر از حقوق و بازاری معتبر را از مراجعه گنندگان می پذیرد ولی دستورالعملی برای اعطای تسهیلات با ضمانت کارت یارانه در صندوق کارآفرینی امید وجود ندارد.

مدیر کل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی با انتقاد از مسئولان شهرستان در عدم اطلاع رسانی موثر در رابطه به طرح های تسهیلات این صندوق به مردم گفت: اینکه بشینیم در دفترمان و منتظر مراجعه مردم باشیم، مشکلات مردم حل نخواهد شد و این تسهیلات هم به شهرهای دیگر استان تعلق خواهد گرفت.

تناقض در آماری که مسئولان میاندوآب در رابطه با تسهیلات اعطایی در شهرستان اعلام کردند

علی حبیبیان رئیس اداره کار میاندوآب در این جلسه گفت: از ابتدای امسال صندوق کار آفرینی امید برای 18 طرح مبلغ 654 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است که این طرح ها برای 30 نفر اشتغالزایی داشته است.

بیت اله افشاری نیز در این جلسه گفت: امسال برای 24 طرح 763 میلیون تسهیلات پرداخت کرده ایم و 14 طرح هم آماده پرداخت است که طی هفته جاری پرداخت می شود.

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود