اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » قاتلان پایتخت در میاندوآب به دام افتادند

قاتلان پایتخت در میاندوآب به دام افتادند

در تاریخ : 04 آبان 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,119
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت:قاتلان پایتخت در میاندوآب به دام افتادند.
به گزارش میاندوآب پرس و به نقل از فارس ،ناصر اصلانی در ارتباط با دستگیری دو قاتل فراری پایتخت اظهار کرد: این دو قاتل فراری پس از ارتکاب قتل در تهران برای خروج غیرقانونی از کشور به آذربایجان‌غربی سفر کرده بودند که با هوشیاری کارآگاهان نیروی انتظامی در میاندوآب شناسایی و دستگیر شدند و برای تکمیل پرونده قتل، این متهمان تحویل نیروی انتظامی تهران خواهند شد.

وی در ارتباط با دستگیری چندین سارق در شاهین‌دژ افزود: با شکایات چند شهروند اهل شاهین‌دژ مبنی بر سرقت خودروهای آنها، پیگیری این پرونده در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و در جریان پیگیری این پرونده، ماموران با استفاده از شواهد به دست آمده موفق به شناسایی سارقان شدند که به صورت گروهی اقدام به دزدی می‌کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه با شناسایی سارقان، نیروهای پلیس سارقان را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند، تصریح کرد: سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه پلیس توانست سارقان را که سه نفر بودند، در حین سرقت دستگیر کند و در بازجویی از محل اختفای آنها سه دستگاه خودروی سرقتی کشف شد که برای شناسایی صاحبان، این خودروها به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شدند.
وی با بیان اینکه گزارش دیگری نیز در ارتباط با سرقت محتویات خودرو در ارومیه در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفته بود، ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته در این مورد برای شناسایی سارقان، یک سارق سابقه‌دار دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت که وی در اعترافاتش به سرقت ۱۸ فقره محتویات خودرو و همکاری یک مالخر اشاره کرد که بدین ترتیب مالخر نیز دستگیر شد.
اصلانی در ادامه خبرهای مربوط به سرقت به دستگیری یک دخل‌زن در بوکان نیز اشاره و بیان کرد: این سارق پس از دستگیری به ۱۰ فقره سرقت از مغازه‌های این شهرستان اعتراف کرد و با طی شدن مراحل مقدماتی برای صدور حکم نهایی راهی زندان شد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود