اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » میاندوآب قطب حوزه سلامت در منطقه است

میاندوآب قطب حوزه سلامت در منطقه است

در تاریخ : 19 آبان 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,477
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب گفت: سطح سواد سلامت جامعه باید بیشتر شود.
به گزارش میاندوآب پرس، سهراب حیدری با اشاره به اینکه سواد سلامت جامعه کمتر از ۵۰ درصد است، گفت: اجتماعی شدن سلامت این موضوع را افزایش داده و در نتیجه شاهد افزایش سلامت و بهداشت عمومی جامعه خواهیم بود.
وی از میاندوآب به عنوان قطب درمان در منطقه نام برد و افزود: حجم جمعیت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بیشتر از تعداد جمعیت شهرستان است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به عملکرد بخش سلامت و درمان شهرستان، تصریح کرد: توسعه ساختمان، بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی و هتلینگ بیمارستان های عباسی و حضرت فاطمه (س)، بهبود فضای فیزیکی بخش های بستری هر ۲ بیمارستان، بازسازی و نوسازی کامل اتاق های عمل بیمارستان عباسی از جمله اقدامات در حوزه سلامت بوده است.
حیدری اظهار کرد: ساخت مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای داش تپه و فسندوز، مرکز بهداشت شماره یک و پنج شهری، روستای سرچنار، مرکز بهداشت شماره ۲ کوی قره ورن، باروق و شبانه روزی شدن آن و شهر چهاربرج و نوسازی مرکز شماره چهار شهری از جمله اقدامات عمرانی دولت در حوزه بهداشت این شهرستان است که با بیش از ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.
وی با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره ای بیماری های رفتاری، افزود: نوسازی و بازسازی ۱۷ واحد دندانپزشکی مراکز بهداشت و درمانی، ساخت ساختمان فوریت پزشکی در محور میاندوآب – تپه رش ، افزایش تعداد تخت های دیالیز از جمله اقدامات عمرانی است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ایجاد حامله سرا در بیمارستان حضرت فاطمه (س) و مرکز بهداشت و ایجاد سه پایگاه بهداشتی در سه منطقه حاشینه نشین شهر را از دیگر اقدامات در حوزه سلامت این شهرستان برشمرد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود