اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » هزینه ایاب و ذهاب دانش اموزان روستاهای فاقد مدارس تا نزدیک ترین مدرسه رایگان شد

هزینه ایاب و ذهاب دانش اموزان روستاهای فاقد مدارس تا نزدیک ترین مدرسه رایگان شد

در تاریخ : 06 آذر 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 719
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
نمایندگان مردم در خانه ملت وزارت آموزش و پرورش را مکلف کردند تا وسیله ایاب و ذهاب را تا نزدیک ترین محل آموزشی مربوطه به صورت رایگان تامین کند.

به گزارش میاندوآب پرس و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 6 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با ماده 6 این طرح با 159 رأی موافق، 13 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 226 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در ماده 6 این طرح آمده است که در روستاها و مناطقی که امکان ارائه خدمات آموزشی وجود ندارد وزارت آموزش و پرورش مکلف است وسیله ایاب و ذهاب را تا نزدیک ترین محل آموزشی مربوطه به صورت رایگان تامین کند.

همچنین نمایندگان با ارجاع ماده 7 طرح مذکور به کمیسیون بودجه جهت بررسی بیشتر با 144 رأی موافق، 21 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 231 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند که در این ماده آمده بود که وزارت آموزش و پرورش مکلف است نسبت به تغییر رسته افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر از خدماتی به آموزشی اقدام کند

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود