اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » هدف شورای مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری باشد

هدف شورای مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری باشد

در تاریخ : 14 آذر 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 952
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرماندار میاندوآب گفت:باید هدف شورای مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری باشد.
به گزارش میاندوآب پرس، ناصر امیری در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب گفت: هدف شورا پیشگیری از اعتیاد است و برای دسترسی به این مهم به همیاری تمامی اعضای شورای مبارزه با مود مخدر نیاز است و همه باید در تعامل کامل برای دستیابی به هدف تلاش کنیم .
فرماندار میاندوآب ادامه داد: اینکه همدیگر را متهم کنیم و کار را به گردن اداره ای دیگر بیاندازیم نتیجه اش این می شود که مصوبات جلسه و کلاً تشکیل جلسات منجر به بازدهی صفر می شود، اینکه "بودجه نداریم "ورد ربان مسئولان شده است که نمی شود، به هر کسی بودجه داده شود و از نظر اقتصادی همه چیز عالی باشد که کار انجام می شود، مهم این است کسی که مسئولیت دارد با شرایط فعلی کار انجام دهد و مدیریت بلد باشد، مشکلات مالی هم راهکار دارد و قابل حل است.
وی گفت: از بیان مشکلات بدون رودرواسی توسط مسئولین استقبال می کنیم به شرطی که همراه با صداقت و اخلاص باشد، وقتی ببینیم مسئولی با برنامه ریزی کار انجام می دهد قطعاً ما هم حمایت خواهیم کرد اینکه مدام آیه یأس بخوانیم نمی شود، کاری حل نخواهد شد.
ناصر امیری با اشاره به اینکه مشکلات معتاد فقط به خود و خانواده وی مربوط نیست و بلکه معتاد یک بیمار است که می تواند جامعه را هم بیمار کند لذا رویکرد اجتماعی ما مبارزه با مواد مخدر است می توانیم خیرین را هم وارد عرصه این مبارزه کنیم، ، انسانیت حکم می کند با معتادان برخورد مناسبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: نقش آموزش و پروورش و اداره ورزش و جوانان در عرصه پیشگیری از اعتیاد چشمگیر است و جای تقدیر از روسای این ادارات در شهرستان دارد.

فرماندار میاندوآب با انتقاد از افرادی که برای مسئولیت گرفتن به فکر واسطه ها هستند، گفت: کسانی هستند که برای گرفتن مسئولیت با برخی افراد رایزنی می کنند و به هر کسی برای گرفتن مقام متوسل می شوند ولی زمان انجام کار منتظر تمام شدن ساعات کاری اداره شان هستند و بازدهی ندارند، باید هر کسی مسئولیتی می گیرد متعهد به نظام باشند و دنبال خدمت 24 ساعته به این مردم باشند.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود