اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » چالش جدی بشر در قرن 21 بحران روانی، معنوی و اخلاقی است

چالش جدی بشر در قرن 21 بحران روانی، معنوی و اخلاقی است

در تاریخ : 01 دی 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,119
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
امام جمعه میاندوآب گفت: بحران روانی، معنوی و اخلاقی چالش جدی بشر در قرن فعلی است.
به گزارش میاندوآب پرس، حجت الاسلام حمید حسن زاده در آیین تودیع و معارفه فرماندار میاندوآب گفت:مهم ترین چالش فرا روی بشر در قرن حاضر بحران روانی، معنوی و اخلاقی است، بشر به سمت بی معرفتی و بداخلاقی از طرف اندیشمندان سوق داده می شود و از همین رو جامعه رو به بحران حرکت می کند .
امام جمعه میاندوآب گفت: اگر گذشته و امروز دنیا را قیاس کنم تخاصمات و درگیری ها به این اندازه نبود که در حال حاضر می بینیم، اگر می گساری، شهوت رانی و بی یند وباری غوغا می کند ریشه اینها برمی گردد به اینکه معرفت درست در جامعه تبیین نشده است و شناخت در حس و تجربه خلاصه شده است در حالی که معرفتی که خداوند در قرآن بیان می کند شهود عرفانی است.
وی ادامه داد: دنیا آزادی را در عدم تقابل با همدیگر بیان می کند و در حالی که دین آزادی معنوی را بیان می کند ، یعنی در مقابل کسی تسلیم نشویم جز خدای متعال و این معنی آزادی حقیقی است و علت بحران های فعلی جهان جدایی از دین است.
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه ما مامور به وظیفه هستیم نه مامور به نتیجه، گفت: ما باید وظایف خودمان را صحیح انجام دهیم و کاری هم به نتیجه نداریم، انقلاب ما هم می خواهد منشا دینی را تقویت کند چون حکومت، حکومت اسلامی است.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه قهرمانی فرماندار بومی است و شناخت خوبی از میاندوآب دارد، گفت: فرمانداران قبل تلاش های خود را برای توسعه شهر انجام داده اند و از همه سپاسگذاریم ،از قهرمانی انتظار داریم از امروز فرماندار تمام مردم با هر گرایش سیاسی و حزبی که هستند باشید و این را هم می دانیم هر حزب و گروهی که کم کاری کند به فرماندار ضربه نمی زند بلکه به حکومت اسلامی و میاندوآب ضرر می زند لذا انتظار داریم با قدرت و توان مظاعف به فکر توسعه و پیشرفت میاندوآب باشید.
وی در پایان با تشکر از امیری فرماندار اسبق میاندوآب گفت: با تمام ارادت از زحمات ناصر امیری قدردانی می کنیم و آرزوی موفقیت برای ایشان در مراحل دیگر خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی را داریم.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود