اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » معیشت مردم و بیکاری جوانان از معضلات اساسی میاندوآب است

معیشت مردم و بیکاری جوانان از معضلات اساسی میاندوآب است

در تاریخ : 02 دی 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 861
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرماندار میاندوآب گفت؛ معیشت مردم و بیکاری جوانان از معضلات اساسی شهرستان است
به گزارش میاندوآب پرس، مهدی قهرمانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانداری میاندوآب که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانغربی و نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: اگر سر بنده را ببرند، خون و پوست و گوشت من همان مسیری را خواهد رفت که شهدا رفته اند، خدای نکرده اگر آسیبی به مملکت ما برسد دشمنان به هیچ کسی رحم نمی کنند و برایشان اهمیتی نخواهد داشت که چه کسی در چه مقامی بوده است و ما هم خود را موظف به ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران می دانیم.
قهرمانی ادامه داد: فرماندار ار هر گرایشی هم که باشد وظیفه دارد در خدمت همه آحاد مردم جامعه باشد و من در 26 سالی که خدمت کرده ام خدا را گواه می گیرم که در این مدت توجهی به گرایشات فردی و سیاسی افراد نکرده ام و هر کاری در توان داشته ام برای مردم انجام داده ام.
فرماندار جدید میاندوآب با طلب یاری از دستگاههای اجرایی گفت: ما باید با اتحاد در پیشبرد کارها تلاش کنیم و وظیفه داریم مشکلات را پیگیری و بر حل آنها نظارت کنیم و نظارت را از وظایف اصلی فرماندار می دانم.
مهدی قهرمانی با اشاره یه اینکه 40 سال است دشمن ما را تهدید می کنند، گفت: در حال حاضر معیشت مردم و بیکاری جوانان از معضلات اساسی شهرستان است و ما باید در عمل ثابت کنیم به عنوان خدمتگزار مردم در حل این مشکلات هستیم و امانت دار خوبی باشیم و صادقانه با مردم حرف بزنیم.
وی با اشاره به اینکه سال آینده سال انتخابات است، گفت: افرادی از حضور قهرمانی در میاندوآب نگران هستند که می دانند من اجازه نخواهم داد به برنامه هایی که دارند دست پیدا کنند و رای مردم به جیب آنها برود، آنها هم می دانند که قهرمانی در مقابل تضیع حق الناس می ایستد.
قهرمانی در پایان گفت: من خاک پای همه مردم شهرستان هستم و در اتاق بنده به روی همه مردم باز است
در پایان این مراسم فرماندار جدید میاندوآب با حضور و ادای احترام به شهدای گمنام اولین روز کاری خود را آغاز کرد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود