اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » 9 دی متعلق به اصل نظام است کسی حق استفاه جناحی از آن را ندارد

9 دی متعلق به اصل نظام است کسی حق استفاه جناحی از آن را ندارد

در تاریخ : 09 دی 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 937
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مردم ولایتمدار میاندوآب همزمان با سراسر کشور بصیرت و میثاق امت با ولایت را در۹ دی به نمایش گذاشتند.
به گزارش میاندوآب پرس، این مراسم از ساعت 10 صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلی امام میاندوآب آغاز شد و سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بود.
حجت الاسلام سرایی در این مراسم گفت: میاندوآبی ها باید به خود ببالند که این شهر شخصیت بزرگی چون شهید مهدی باکری را تربیت کرده که حاکم دل ها بود و شخصیتش در اسلام بی نظیر است و از اسطوره های کشورمان به حساب می آید.
وی با اشاره به مایوس شدن دشمن در 9 دی سال 88 گفت: انتخابات بهانه بود برای استکبار جهانی که عده ای آدم بی بصیرت هم گول اینها را خوردند تا می توانستند حرمت ها را شکستند و به اموال عمومی ملت آسیب رساندند و حتی به سیدالشهدا و شهدای کربلا هم جسارت کردند.
حجت الاسلام سرایی ادامه داد: دشمن 30 سال بود هر حیله ای که کرده بود ملت آن را خنثی کرده بودند ، ملتی که در مکتبی تربیت یافته است که نه از غرب تبعیت کرد و نه از شرق، بلکه انقلاب اسلامی را به وجود آوردند که در قلب همه مردم تجلی یافت و علت عصابانیت و کینه دشمنان با ایرانی ها هم پیمانی است که مردم با امام خود بسته اند و هنوز هم به آرمان های انقلابی پایبندند.
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: در فتنه 88 تمام دشمنان انقلاب جمع شده بودند تا این انقلاب را از کره زمین حذف کنند، مشارکت و حضور مردم پای صندوق های رای بی سابقه بود و این جشن را به کام مردم تلخ کردند و جنگ روانی گسترده با برنامه ریزی دقیق به راه انداختند و افکار عمومی را بدست گرفتند. 
وی ادامه داد: به بهانه تقلب در انتخابات هجمه شدید علیه نظام طراحی شد و بر علیه نظام اسلامی و ولایت فقیه شعارهای ساختار شکنانه سر دادند ، نمایندگان محافظه کار در سخنرانی اعلام می کنند در تسخیر سفارت آمریکا فریب خوردیم و تحریم از فردای اشغال لانه جاسوسی شروع شد و من به این نمایندگان توصیه می کنم کتاب خاطرات ژنرال هایزر آمریکایی را بخوانند و بیشتر با نیات آمریکاییها آشنا شوند و بدانند که در تحلیل ها اشتباه کرده اند.
حجت الاسلام سرایی به ایجاد 8 ماه نا امنی در پایتخت کشورمان به واسطه ایجاد توهم تقلب در انتخابات اشاره کرد وگفت: 8 ماه مورد آماج حملات فتنه گران قرار گرفتیم و از خلوتی روز عاشورا استفاده کردند و به نماد های دین و نمادهای انقلاب با سوت و کف در خیابان های تهران تاختند و گستاخی کردند و خسارتهایی که هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ معنوی به کشور وارد شد ناشی از این بود که نتوانستیم تحلیل درستی از قضایا داشته باشیم .

وی ادامه داد: 9 دی تمام نشده است و همان طور که مقام معظم رهبری هم اشاره داشتند دشمن به فکر توطئه ی جدیدی برای سال 98 است و این فتنه دشمنان اسلام در طول 40 سال گذشته ادامه داشته است ولی ملت ما در 9 دی نشان دادند که با فتنه گران مقابله می کنند و همه فتنه گران سال 88 را به زباله دان تاریخ انداختند.
حجت الاسلام سرایی با اشاره به سفر مخفیانه اخیر رئیس جمهور آمریکا به عراق گفت: وقتی ترامپ اعلام می کند بعد از هزینه بیش از 7 ترلیون دلار در منطقه خاورمیانه مجبور هستیم مخفیانه و با اسکورت نظامی به کشورهای این منطقه سفر کند، نشان می دهد سیاست های نظام جمهوری اسلامی درست بوده است و توانسته در مقابل آمریکایی که زمانی رئیس جمهور کشورش به این منطقه سفر می کرد همه در مقابلش رژه می رفتند ولی امروز در خفا و با غفت و خواری به عراق سفر می کند.
وی ادامه داد: فتنه 88 ویژگی های زیادی داشت که یکی از آنها ساماندهی قوی فتنه بود و از حمایت اتاق فکر قدرتمندی هم بهره مند بود که موجب ریزش هایی شد، اما موجب رویش هایی هم برای نظام مثل شهید حججی ، عبدالهی و ذاکرحیدر و. شهدای دیگری که جان خود را فدا کردند ولی حاضر به عدول از اعتقادات خود نشدند .
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به درس های حماسه 9 دی هم اشاره کرد و گفت: صیانت از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که باید حفظ شود و ضرورت حفظ امنیت کشور مردمی بودن انقلاب است، 9 دی به جناح خاصی تعلق ندارد و متعلق به اصل نظام است کسی حق استفاه جناحی از 9 دی را ندارد .
وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمن در فضای مجازی که تبدیل به فضای حقیقی شده است جولان دهد و فصل الخطاب ما بیانات مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام سرایی در پایان گفت: آمریکا قدرت و ابهت خود را درنیا از دست داده است و با انواع نقشه ها و کمک تروریست ها در صدد بازیابی قدرت خود است.













تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود