اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » با برگزاری مراسم سپاس، جلال پورمیرزا از آموزش و پرورش میاندوآب خداحافظی کرد

با برگزاری مراسم سپاس، جلال پورمیرزا از آموزش و پرورش میاندوآب خداحافظی کرد

در تاریخ : 12 دی 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 3,461
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
طی مراسمی که کارکنان اداری آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان ترتیب داده بودند برای جلال پور میرزا جشن سپاس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس ، جلال پورمیرزا 16 دی ماه بازنشسته می شود و جای خود را در مدیریت آموزش و پرورش به شخص دیگری خواهد داد و از این رو عوامل فرهنگی میاندوآب برای وی جشن سپاس برگزار کردند و در این مراسم با اهدای لوح یاد بود و همچنین هدایایی از زحمات 35 ساله پور میرزا در بدنه آموزش و پرورش تقدیر کردند.
جلال پور میرزا در این مراسم به ارائه گزارشی از سالهای حضور خود در مسند مدیریت مجموعه فرهنگی شهرستان پرداخت و گفت: در حالی که سرانه پرداختی دولت طی 4 سال گذشته 4 میلیارد ريال بود، ما توانستیم از طریق اجاره مغازه ها و برخی فضاهای آموزشی، سالن های ورزشی و دریافت سهم آموزش و پرورش از عوارض شهرداری به درآمدی بالغ بر 29 میلیارد ريال دست پیدا کنیم که هفت و نیم برابر سرانه پرداختی دولت است.
وی ادامه داد: در این مدت 16 باب مدرسه با 43 کلاس درس با کلنگ زنی و 30 باب مدرسه در قالب 214 کلاس درس افتتاح و به فضای آموزشی شهرستان اضافه شده است که این آمار نشان می دهد در مجموع 4/5 کلاس درس به ازای هر ماه تخریب و نوسازی شده است.

اجرای موسیقی محلی، آیین سنتی ، نمایش طنز ، رونمایی از کتاب فعالیت های آموزش و پرورش در سالهای اخیر و همچنین تجلیل از پور میرزا توسط مدیران مدارس و معاونان اداری وی از دیگر بخش های این مراسم بود.

به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس ، جلال پور میرزا از تیر ماه سال 93 سکان مدیریت آموزش و پرورش میاندوآب را برای دومین بار در دست گرفت و پیش از این از سال 78 تا سال 83 نیز به مدت 62 ماه به عنوان مدیریت این مجموعه خدمت کرده بود و امروز به مقام بازنشستگی رسید و با بغض آموزش و پرورش میاندوآب را ترک کرد و هنوز مشخص نیست چهل و یکمین مدیر آموزش و پرورش میاندوآب چه کسی خواهد بود.




















تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود