اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » راه 30 روستای میاندوآب بر اثر بارش برف مسدود شد/زن باردار از میان برف نجات یافت

راه 30 روستای میاندوآب بر اثر بارش برف مسدود شد/زن باردار از میان برف نجات یافت

در تاریخ : 13 دی 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,919
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
رئیس اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب گفت: با بارش برف راه روستایی 30 روستا در بخش باروق میاندوآب بسته شد.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، علی اشرف زاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با تلاش راهداران شهرستان از صبح  امروز راه 21 روستا بازگشایی شده است و همچنان عوامل اداره راه در تلاشند تا راه 9 روستا باقیمانده هم باز گشایی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب هم گفت: صبح امروز13 دی ماه با کمک اکیپ اعزامی شبکه بهداشت و درمان، زن باردار گرفتار در برف و کولاک در روستای گوزلوی قره داغ بخش باروق از توابع شهرستان میاندوآب نجات داده  شد.

 سهراب حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: بارش برف و کولاک راه دسترسی این روستا با مرکز شهرستان را مسدود کرده بود که با تلاش اکیپ اعزامی شبکه بهداشت و درمان و عوامل راهداری میاندوآب مسیر دسترسی بازگشایی شد و این نیروها خود را به روستا رساندند.

وی افزود: عملیات نجات این مادر شش ساعت طول کشید و وضعیت عمومی وی خوب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه خانم باردار بعد از نجات از برف، به بیمارستان حضرت فاطمه میاندوآب منتقل و صحیح و سالم تحویل پرستاران بخش مامایی این بیمارستان گردید، گفت: اینجانب از همکاری صمیمانه عوامل راهداری شهرستان میاندوآب که در این امر خطیر ما را یاری و کمک نمودند نهایت تشکر را دارم.

حیدری از زنان بارداری که در هفته سی و هفتم بارداری هستند خواست تا به مرکز بهداشت و تنظیم خانواده مراجعه و تا زمان زایمان در این مراکز تحت مراقبت باشند.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود