اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » برخورد قاطع راهداری با متجاوزین به حریم جاده های میاندوآب

برخورد قاطع راهداری با متجاوزین به حریم جاده های میاندوآب

در تاریخ : 18 دی 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,410
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
رئیس ادار راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب گفت: در راستای حفظ حریم راه آزاد سازی جاده هایی که مورد تجاوز واقع شده است، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، علی اشرف زاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ در راستای صیانت از حریم محورهای ارتباطی استان آذربایجان‌ غربی و آزاد سازی و پاکسازی تصرفات غیرقانونی عناصر فرصت طلب و سودجو، طی چندین رشته عملیات راهداری با هدایت و راهبری اداره ایمنی راه و حریم، با حکم دادستانی یک مورد از ساخت و سازهای غیر قانونی و تاسیسات فاقد مجوزهای لازم با حضور نیروهای راهداری میاندوآب و با کمک نیروی انتظامی رفع آثار گردیده است.
وی ادامه داد: در همین راستا رفع تصرف و قلع و قمع الوارهای دپوشده در حریم راه واقع در جاده فسندوزهمچنین محور میاندوآب-تبریز توسط اکیپ صیانت از حریم راه اداره راهداری شهرستان میاندوآب انجام شد.
اشرف زاده با بیان اینکه طی همین مدت اخطاریه های لازم به ساخت و سازهای غیر قانونی دلالت گردیده، افزودد: با تداوم و تسری گشت های روزانه راهداری و نظارت وافر بر چگونگی پروسه های مورد بحث، شاهد کاهش عملیات‌های عمرانی غیرمجاز در داخل حریم های حفاظتی محورهای ارتباطی استان می باشیم.






تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود