اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » احداث صنایع پایین دست پتروشیمی و کارخانه تولید خودروهای هیبریدی در میاندوآب حاصل دیدار مسئولان میاندوآبی با وزیر صمت

احداث صنایع پایین دست پتروشیمی و کارخانه تولید خودروهای هیبریدی در میاندوآب حاصل دیدار مسئولان میاندوآبی با وزیر صمت

در تاریخ : 29 دی 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,589
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
در دیدار با وزیر صمت اتفاق افتاد؛ ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی و احداث کارخانه خودروهای هیبریدی در میاندوآب با موافقت وزیر صمت در دستور کار قرار گرفت.
مهدی قهرمانی در گفتگو با خبرنگار میاندوآب پرس، با اعلام این خبر افزود؛ در دیداری که در محل دفتر رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم، با درخواست ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی موافقت و در دستور کار دولت قرار گرفت.
قهرمانی افزود : با مشارکت شرکت ایدرو تصمیم بر این شد که با سرمایه گذاری 49 درصدی دولت و 51 درصدی بخش خصوصی صنایع پایین دست پترووشیمی در میاندوآب راه اندازی شود.
وی ادامه داد: همچنین وزیر صمت مجوز احداث تولید خودروهای هیبریدی توسط سه سرمایه گذار میاندوآبی را هم امضاء کرد و امیدواریم بخش خصوصی هر چه سریعتر بتواند این صنعت را در میاندوآب راه اندازی کند.
گفتنی است در این جلسه، جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس، مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب،جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی غیب اله رحیمی یکی از اعضای شورای شهر و همچنین سه سرمایه گذار میاندوآبی ترکمان غلامی ،حسین خدایی و یوسف بکتاش حضور داشتند
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود