اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » انتقال خط دوم آب زرینه رود به تبریز یا احداث خط لوله غیر عامل منتفی است

انتقال خط دوم آب زرینه رود به تبریز یا احداث خط لوله غیر عامل منتفی است

در تاریخ : 09 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,869
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی؛انتقال خط دوم آب زرینه رود به تبریز یا احداث خط لوله غیر عامل منتفی است.
به گزارش میاندوآب پرس، یوسف غفارزاده در جلسه ای که برای آب رسانی به روستای نوروزلوی میاندوآب در محل فرمانداری میاندوآب تشکیل شده بود گفت: این خط جایگزین لوله های بتنی قبلی است، حتی در محدوده ی آذربایجان شرقی هر کجا لوله های فلزی کار کرده ایم، لوله های بتنی کنده شده و از مدار خارج شده است و آنهایی هم که مانده به ترتیب خارج می شود.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه صفر تا صد این پروژه فقط یک خط انتقال است، گفت: با توجه به اینکه لوله های بتنی عمر مفید خود را کرده اند و ترکیدگی در این مسیرها زیاد بود ترمیم این لوله ها هم زمان بر است و موجب قطعی آب شرب آذربایجان شرقی می شود لذا در این مسیر هر جا لوله بتنی کار شده است با لوله های فولادی جایگزین می کنیم.
غفارزاده ادامه داد: تا امروز 90 کیلومتر از لوله های بتنی را جایگزین کرده ایم و طول لوله های فولادی مسیر به 160 کیلومتر رسیده است و حدود 12 کیلومتر از مسیر مانده که لوله هایش قدیمی و بتنی است و از این مقدار هم بخشی در خاک میاندوآب واقع شده است که امیدواریم با تدابیر فرماندار میاندوآب نسبت به تعویض این لوله ها هم اقدام گردد.

مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه گفت: تامین لوله و کلیه اتصالات 12 کیلومتر از مسیر انتقال آب به روستای نوروزلو توسط آب منطقه ای تبریز انجام خواهد شد و بقیه امور هم توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی انجام می شود و عملیات اجرایی پروژه از فروردین 98 آغاز خواهد شد.
قهرمانی ادامه داد: قطعا در سال 98 روستاهای نوروزلو، قشیشلاق، قاریاغدی و علیارکندی نیز از نعمت آب شرب بهره مند خواهند شد و این خواسته به حق مردم این منطقه بود که امیدواریم هر چه سریعتر محقق شود و تا امروز هم ظلم بزرگی به مردم نوروزلو شده است که از نعمت آب بی بهره بودند.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود