اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » دهمین نمایشگاه مبلمان و لوستر و پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش در میاندوآب برگزار می شود.

دهمین نمایشگاه مبلمان و لوستر و پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش در میاندوآب برگزار می شود.

در تاریخ : 11 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,441
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
قائم مقام امور نمایشگاهی جنوب استان آذربایجان غربی گفت: دهمین نمایشگاه مبلمان ، لوستر و دکوراسیون منزل همزمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش ، تابلو فرش و منسوجات و صنایع وابسته در میاندوآب برگزار می شود.

مریم فتح زاده در گفتگو با خبرنگار میاندوآب پرس با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه به مدت 5 روز از 15 تا 19 بهمن ماه با حضور معروفترین و بهترین برند های تولید کننده کشور در محل نمایشگاههای بین المللی میاندوآب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع برگزار می شود که در نوع خود یکی از بزرگترین نمایشگاههای کشور است و پیش بینی می شود بیش از 75 هزار نفر طی 5 روز از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

قائم مقام امور نمایشگاهی جنوب استان آذربایجان غربی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر اینکه محصولات به قیمت تولیدی ها و بدون واسطه عرضه می شود، 10 تا 15 درصد تخفیف ویژه نمایشگاهی هم اعمال خواهد شد و انتظار داریم مردم بزرگوار میاندوآب، منطقه جنوب استان و شهرهای اطراف در این فرصت ویژه نمایشگاه های بین المللی جنوب استان را با همراهی خود یاری فرمایند.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود