اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » فرمانداران سند توسعه هر شهرستان را تدوین کنند

فرمانداران سند توسعه هر شهرستان را تدوین کنند

در تاریخ : 13 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 849
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت:فرمانداران با کمک نخبگان شهر سند توسعه هر شهرستان را تدوین کنند.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، رضا حسینی در آیین افتتاح  مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهری قره ورن گفت: ضمن اینکه 40 سالگی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم برای 40 سال بعدی هم برنامه های خوبی داریم، وقتی شاخص های سال 57 با سال 97 را کنار هم بگذاریم به تغییرات زیادی می رسیم این پیشرفت ها در سایه رهبری مدبرانه پیش رفته است .
حسینی گفت: هر چند اعتقاد داریم وضعیت کشور ما می توانست خیلی بهتر از این باشد ولی بهتر شدن را هم باید ما مسئولان به پشتوانه این مردم انجام دهیم و اگر هم نشده است کوتاهی خودمان است، من ادعا می کنم می توانیم آذربایجان غربی را از لحاظ توسعه در سه سال آینده به متوسط کشوری برسانیم به شرطی که برنامه داشته باشیم.
وی ادامه داد: جغرافیای آذربایجان غربی در شرایطی است که نیاز به سرمایه گذاری کلان نیست و نیاز به باز شدن فضای کسب و کار است ، ظرفیت هایی که مناطق مرزی ما و ظرفیت هایی که در حوزه صنایع کشاورزی داریم همه نعمت های خدادادی است و از طرفی هم اگر بتوانیم اعتماد سرمایه گذاران را جلب کنیم همراه ما خواهند بود و ایجاد این اعتماد هم تنها در گرو رفتار صادقانه ممکن است و کار سختی نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: به شدت تعداد متقاضیان سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی استان بالا رفته است و بزودی صنعت نساجی در استان دایر خواهد شد که 800 تا 900 نفر اشتغالزایی خواهد داشت و پای چینی ها هم به پروژه های اقتصادی استان باز شده است و بزودی خبرهای خوبی مخابره خواهد شد به یاری خداوند با اقتدار جلو خواهیم رفت به شرطی که بر وظایف خود در مقابل مردم واقف باشیم.
رضا حسینی گفت: بنا شده است هر فرمانداری برای شهرستان مطبوع خود سند توسعه تهیه کند و ما در این سند توسعه سه یا چهار پروژه خوب می خواهیم و آمار سازی نیاز نداریم و اعلام می کنیم نگران هزینه ها نباشید، همه بودجه مورد نیاز توسط استانداری تامین خواهد شد پس از فرماندار میاندوآب می خواهم نخبگان شهر را کنار هم جمع کند و سند توسعه شهرستان را تدوین کند .
حسینی ادامه داد: هر شهرستان باید به سمت برگزاری عرضه فرصت ها و قابلیت های اقتصادی حرکت کند و لازمه این حرکت این است که نقشه راه مشخص شود ، امیدواریم سال آینده برای کل پروژه های عمرانی جشن بگیریم و ثابت کنیم که هستیم و به ملت خدمت می کنیم.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود