اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » 3 پروژه عمرانی با سرمایه 70 میلیارد ريال در میاندوآب افتتاح شد

3 پروژه عمرانی با سرمایه 70 میلیارد ريال در میاندوآب افتتاح شد

در تاریخ : 13 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,894
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
در دومین روز از دهه فجر 3 پروژه عمرانی با 70 میلیارد ريال اعتبار در میاندوآب به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، در دومین روز از ایام دهه مبارک فجر با حضور رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی و مدیران کل راه و شهرسازی و مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از مسئولان شهرستانی سردخانه و سورتیک 4 هزار تنی، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهری قره ورن و مدرسه 10 کلاسه خیرساز افتتاح شد.

محرم علی دیانتی رئیس جهاد کشاورزی میاندوآب در مراسم افتتاح سردخانه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و سرمایه گزاری 40 میلیارد ريالی ساخته شده است که از این مبلغ 50 درصدش تسهیلات دولتی و بقیه آورده ی شخصی است و پیش بینی شده است این پروژه به طور مستقیم و غیر مستقیم برای 30 نفر اشتغالزایی داشته باشد.
رسول انتظار مهدی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی هم در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهری قره ورن گفت: این مرکز در زمین اهدایی خیران با هزینه 20 میلیارد ريالی طی 11 ماه توسط اداره راه و شهرستازی استان ساخته شده است و خدمات پزشکی، دندان پزشکی،مامایی و پرستاری به شهروندان این منطقه که یکی از مناطق حاشیه شهر است، ارائه خواهد نمود.
بهروز تقی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش میاندوآب در آیین افتتاح مدرسه خیرساز 10 کلاسه تربیت گفت:این مدرسه با مشارکت خیران و سازمان نوسازی مدارس استان با سرمایه 10 میلیارد ريال ساخته شده است.
در پایان دومین روز مراسم دهه فجر هم کلنگ احداث ساختمان موزه باستان شناسی میاندوآب در زمینی به مساحت 354 متر مربع به زمین زده شد.
جلیل جباری ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در این مراسم گفت: ساختمان جدید موزه باستان شناسی میاندوآب در 5 طبقه و به مساحت بیش از 1300 متر مربع ساخته خواهد شد.















تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود