اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » 12 پروژه عمرانی، بهداشتی، ورزشی و مخابراتی در میاندوآب به بهره برداری رسید

12 پروژه عمرانی، بهداشتی، ورزشی و مخابراتی در میاندوآب به بهره برداری رسید

در تاریخ : 17 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,772
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
در ششمین روز از ایام دهه فجر 12 پروژه عمرانی، بهداشتی، ورزشی و مخابراتی در میاندوآب با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، شهردار میاندوآب در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری گفت: شهرداری توانسته است امسال در 8 کوی و محله کمتر برخوردار شهر عملیات آسفالت ریزی داشته باشد و 130 هزار متر مربع از معابر شهر را با صرف 50 میلیارد ريال آسفالت نماید .
8 پروژه مخابراتی به همراه پروژه 118 میاندوآب همزمان به بهره برداری رسید ، رئیس شرکت مخابرات میاندوآب در این مراسم گفت: برای احداث این پروژه ها بیش از 40 میلیارد ريال هزینه شده است و تنها در مرکز 118 میاندوآب 23 نفر مشغول ارائه خدمات 24 ساعت خواهند بود که این مجموعه با الگوبرداری از شرکت های مخابراتی اروپایی بنا شده است و بعد از مرکز استان اولین مرکز تجاری 118 در استان است که به بهره برداری می رسد.
بهره برداری از اتاقهای عمل نونوار شده ی بیمارستان عباسی با حضور مسئولان شهرستان طرح بعدی امروز بود، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در این مراسم گفت:وضعیت بسیار نامناسب اتاقهای عمل این بیمارستان موجب شد تا نسبت به بازسازی کامل این اتاق ها اقدام شود و برای نوسازی این مجموعه 7 میلیارد ريال از منابع داخلی هزینه شده است.
افتتاح سالن ورزشی سیمرغ 3 در روستای ممدل میاندوآب هم انجام شد و رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در این مراسم گفت: این سالن در زمینی اهدایی به مساحت 360 متر مربع با 350 میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.










تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود