اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » عوامل انتظامی میاندوآب به مناسبت دهه فجر با خانواده شهدا دیدار کردند

عوامل انتظامی میاندوآب به مناسبت دهه فجر با خانواده شهدا دیدار کردند

در تاریخ : 17 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,259
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir): 
فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب در معیت جمعی از همکاران و مسئولین انتظامی به مناسبت دهه مبارک فجر با خانواده شهدا دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، سرهنگ حسن شیخ نژاد در این دیدارها گفت:دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است،شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند، شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
وی ادامه داد: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
شیخ نژاد در پایان گفت: امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.
در این دیدارها از خانواده شهیدان والا مقام شهید ابراهیم قلی ونو ، شهید حسین پوزش، شهید سیروان پیشگر، شهید غلام حیدر شکوری و شهید محمد صحرایی با اهدای هدیه تجلیل و دل جویی به عمل آمد.





تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود