اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » در حال بررسی استفاده از سیستم VAR در لیگ برتر فوتبال هستیم

در حال بررسی استفاده از سیستم VAR در لیگ برتر فوتبال هستیم

در تاریخ : 18 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,986
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir): 
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در حال آزمایش سیستم VAR هستیم و پس از تایید فیفا در رقابت های لیگ برتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، فریدون اصفهانیان چهارشنبه به دعوت هیئت فوتبال میاندوآب در سفری یک روزه در این شهر حضور پیدا کرد و پس از تماشای بازی فوتسال پیشکسوتان در رقابت های فوتسال جام فجر این شهرستان از سه داور لیگ برتری این شهر تجلیل کرد.
اصفهانیان در حاشیه سفر به میاندوآب در گفتگو با خبرنگاران گفت: پیگیر استفاده از سیستم VAR درلیگ برتر فوتبال هستیم و چندین بار هم این سیستم مورد آزمایش قرار گرفته است و چند شرکت هم متقاضی هستند ولی تا زمانی که کامل نشده است نمی توانیم استفاده کنیم و مجوز فیفا برای اسفاده از این سیستم نوین هم باید صادر شود تا بتوانیم در رقابت های لیگ برتر بکار بگیریم.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه کمیته داوران در صدد افزایش حق الزحمه داوران است گفت: با توجه به اینکه وضعیت مالی فدراسیون مساعد نیست و با توجه به شرایط اقتصادی کشور که در وضعیت تحریم قرار دارد تلاش می کنیم با درآمد زایی حق الزحمه داوران لیگ را افزایش دهیم.
فریدون اصفهانیان در پاسخ سوال خبرنگار میاندوآب پرس در مورد منتفع شدن یکی از تیم های لیگ برتر از قضاوت داوران گفت: همه ی تیم ها ادعا می کنند که از داوری متضرر شده اند پس هیچ تیمی از داوری نفع نبرده است و می خندد.
وی به استعداد بالای داوران میاندوآبی اشاره کرد و گفت: میاندوآب از اول هم استعداد بالایی در داوری داشت،قبلا مرحوم سلامی و امروز قضاوت حمیدرضا کنعانی و محمد پورباقردر لیگ برتر فوتبال و وحید خاور در لیگ برتر فوتسال به عنوان نماینده های داوری آذربایجان غربی موید این حرف است و باید پشتیبانی هیئت فوتبال استان و شهرستان از این داوران بیشتر باشد و با تلاش های مضاعف خود این داروران هم بتوانند در رقابت های بین المللی هم قضاوت کنند.




تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود