اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » حضور مردم در 22 بهمن امسال بیش از سالهای گذشته ضروری است

حضور مردم در 22 بهمن امسال بیش از سالهای گذشته ضروری است

در تاریخ : 19 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 761
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
امام جمعه میاندوآب گفت: حضور مردم در 22 بهمن امسال بیش از سالهای گذشته ضروری است
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس ، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن را معجزه الهی،روز پیروزی حق بر باطل و یوم الله نامیده است  و مقام معظم رهبری 22 بهمن را روز اقتدار ملت ایران و روز حضور مردم می داند .
امام جمعه میاندوآب به دلایل حضور مردم در راهپیمایی این روز اشاره کرد و گفت: برای برهم زدن نقشه های های دشمن، برای دادن پاسخ دندان شکن به هجوم اقتصادی دشمنان برای حفظ وحدت چهل ساله خودمان و برای اعلام پایبندی به مردم سالاری دینی باید در راهپیمایی عظیم حضور داشته باشیم.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: برای اعلام ورود به دهه پنجم انقلاب و برای اینکه نسل چهارم انقلاب با آرمان های انقلاب آشنا شوند و مهمتر از همه برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار"آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی "باید در 22 بهمن حضور داشته باشیم.
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: 22 بهمن نمایش قدرت است، همانگونه که نماز جمعه نماد انقلاب است و هر هفته شاهد استقبال بیش از پیش مردم از این آیین عبادی سیاسی هستیم راهپیمایی ها نشانه حمایت از انقلاب است و کسی از این انقلاب خسته نشده است، کمبود داریم و بیکاری هست اما باید با مدیریت جهادی رو به رشد حرکت کنیم.
امام جمعه میاندوآب گفت: مگر دلیل دشمنی آمریکا با ایران فعالیت های موشکی است و یا ورود ایران به سوریه و عراق است و یا تاثیر گذاری ایران در یمن و لبنان و دیگر کشورهایی است که نام می برند؟ اینها همه باورهای افراد ساده لوح است آیا سال ۵۷ هم ایران به این کشورها ورود پیدا کرده بود یا فعالیت موشکی داشت؟ تنها دلیل دشمنی آمریکا با ایران وجود حکومت اسلامی و ولی فقیه در این کشور است نه بحث موشک و سوریه و لبنان و کشورهای دیگر و تا زمانی که این حکومت اسلامی پایدار است آمریکا به دشمنی اش با ایران ادامه خواهد داد.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: نباید عمل ها تبدیل به فیلم و خودنمایی شود، باید به مردم و مافوق عملکردمان را گزارش دهیم اما عکس گرفتن از هر چیزی و هر کاری و انتشار آن کار صحیحی نیست.
وی ادامه داد: باید از اتحاد و انسجام ادارت میاندوآب تجلیل کرد که با مساعدت و جمع آموری مبلغی در حدود 600 میلیون ريال موجب شدند پس از سال ها میدان قدس تا میدان انقلاب و قسمتی از خیابان های منشعب به سیستم صوتی دائمی مجهز شوند و برای اولین بار در 22 بهمن امسال بکار گرفته شود و این کارها برای شهر ماندگار خواهد بود.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود