اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » قدرت نظامی ایران همواره برزخ دشمنان خواهد بود

قدرت نظامی ایران همواره برزخ دشمنان خواهد بود

در تاریخ : 22 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,521
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: قدرت نظامی ایران همواره برزخ دشمنان خواهد بود
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، سردار حبیب شهسواری سخنران مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در میاندوآب گفت: حضور باشکوه مردم در جشن 40 سالگی انقلاب و راهپیمایی استکبار شکن 22 بهمن را گرامی می داریم ، این قدم هایی که در راه نظام برمی دارید نزد خداوند دارای اجر و پاداش است. 
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت:انقلاب اسلامی در زمانی اتفاق افتاد که تمام دنیا به دو قسمت شرق کمونیستی و غرب لیبرالیسمی تقسیم شده بود و هر کسی می خواست سر بلند کند باید به پشتوانه یکی از این دو کاری انجام می داد ولی جمهور اسلامی با نیرویی نشات گرفته از خداوند و رهبری پیامبر گونه امام بزرگوار با شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.
حبیب شهسواری با اشاره به اینکه شکست شاه، تنها شکست حکومت 2500 ساله نبود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی شکست هیمله استکبار بین المللی و در راس همه آنها آمریکای جنایتکار بود که رژیم ستم شاهی هم بخشی از همین طاغوت بود .
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه ها اعم از تجزیه طلبی، قوم گرایی ، جنگ داخلی و خارجی بر سر این نظام آمد که منجر به تقدیم 17 هزار شهید سرافراز ترور در کف خیابان های این کشور به نظام جمهوری اسلامی شد، کودتاهای مختلف ، نیرنگ های گوناگون منافقین داخلی وابسه به دشمنان خارجی همه دست به دست هم دادند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند ولی همه اینها موجب اثبات انقلاب شد.
سردار شهسواری گفت: این انقلاب با همه توطئه ها به پیروزی رسید ، دفاع مقدس با رهبری امام بزرگوار تبدیل به نعمت و سرمایه و دستاورد معنوی و خلق عظمت و شکوه حضور امت اسلامی شد.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نافذین دینداری در منطقه سرآمد است و نقش مهمی در تعیین مناسبت های دنیا دارد و این جمله ماندگار است که انقلاب اسلامی به اندازه بعثت اوایل اسلام اهمیت دارد ، چرا که دستاوردهای انقلاب اسلامی آرزوی دیرینه 124 هزار پیامبر و ائمه معصوم(ع) در ایجاد و تشکیل حکومت دینی و اسلامی بود.
وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف پزشکی، نظامی ، کشاورزی چشمگیر بوده است و آنچه که دشمنان نظام تاب دیدنش را ندارند تشکیل حکومت دینی برآمده از اسلام ناب محمدی است و امروز افتخار می کنیم پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب هر آجری که امام خمینی(ره) بر روی هم نهاد همان طریقت توسط فرزند خلف نظام محقق و استمرار داشته است  و لحظه ای از امام شرمنده نشده ایم.
حبیب شهسواری گفت: جمله معروف امام که فرموده بود" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" امروز محقق شده است و علی رغم همه هجمه ها و تهاجم هایش هیچ غلطی نتوانسته است بکند چون قدرت برآمده از امت تبدیل به دستاورد های عظیمی شده است که در ساختار نظامی مقتدرانه خود را نشان می دهد.
وی ادامه داد: موشک های دقیق و نقطه زن با تکنیک، تاکتیک و طراحی فرزاندان ملت توانستند در 5 کیلومتری پایگاههای نظامی آمریکایی در سوریه مواضع داعش را نابود کنند و اینها قدرت برآمده از حمایت های امت است، کسانی هم که ناراحت از قدرت موشکی ایران هستند چه بیگانگان آن سوی مرزها، چه سلطه گران آمریکایی و چه جیره خواران منافقین اقل داخلی بدانند قدرت و برتری نظام جمهوری اسلامی اراده و قدرت مردمی اش است و این قدرت نظامی ایران همواره برزخ دشمنان خواهد بود.
سخنران مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در میاندوآب گفت: سیاست ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اشدا علی الکفار است و شمشیر برنده فرزندان برومند این مرز و بوم همواره بالای سر دشمنان است و اما در مقابل دوستان و محبین انقلاب رُحَماءُ بَينَهُم است و رفتار مسالمت آمیز و برادرگونه خواهد بود و ما به نوکری این مردم افتخار می کنیم که امام در موردشان فرموده است حتی زمان پیامبر هم این چنین مردم پای کار و وفادار به ولایت وجود نداشت .
سردار شهسواری گفت: پس از گذشت 40 سال از انقلاب اگر ضعفی در حوزه اقتصادی وجود دارد به واسطه مایوس شدن آمریکا و ورد به عرصه جنگ اقتصادی و رسانه ای است، این ضعف ها هم با صبرو بردباری و دست در دست مسئولین با محوریت ولایت فقیه در کشور و امامان جمعه در شهرستانها برطرف خواهد شد و از این معبر سخت هم عبور خواهیم کرد و همین میاندوآب شاهد است که از مشکلات به مراتب سخت تر از این عبور کرده ایم .
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود