اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » تشکر فرماندار میاندوآب از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب

تشکر فرماندار میاندوآب از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب

در تاریخ : 23 بهمن 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,836
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
تشکر فرماندار میاندوآب از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب
 به گزارش میاندوآب پرس؛ مهدی قهرمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب با صدور پيامي از حضور پرشور مردم انقلابي و همیشه در صحنه شهرستان در راهپيمايي حماسي ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

در پيام مهدی قهرمانی  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
يوم الله ۲۲ بهمن روز اتحاد،همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و یاوه گویی های استکبار جهانی و ابر قدرتهایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب از هر حربه و ترفندی برای ضربه به پیکره و روح این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.
بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت بزرگ و قدر شناس ایران اسلامی با  شکوه تر از سالهای گذشته به میدان آمدند و پیام وحدت، یکپارچگی و ایستادگی مردم ایران بر آرمان های والای انقلاب را در گوش جهانیان طنین انداز کردند تا دشمنان این ملت بدانند که تهدید و تحریم هرگز نخواهد توانست آنان را از اهداف والای انقلابشان دور نماید.

حضور حماسی و سرشار از شور و شعور مردم انقلابی میاندوآب تابلویی زیبا از رشادت،مردانگی،غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشت و يكي از بي‌نظيرترين حماسه‌هاي مردمي را خلق كرد و یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ، تثبيت و تقويت انقلاب شکوهمند اسلامی است.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و انقلابی مردم مومن و قدرشناس میاندوآب در راهپيمايي ۲۲ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان زرخیز میاندوآب و همه ی دست اندرکاران برگزاری با شکوه برنامه های دهه ی مبارک فجر، به ویژه اعضای محترم  ستاد بزرگداشت دهه ی فجر، پیروزی ، سرافرازی  و سعادت اخروی را آرزومندم.

مهدی قهرمانی
فرماندارویژه شهرستان میاندوآب
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود