اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » کسب دیپلم افتخار رقابت های بین المللی بلغارستان توسط نوجوان میاندوآبی

کسب دیپلم افتخار رقابت های بین المللی بلغارستان توسط نوجوان میاندوآبی

در تاریخ : 01 اسفند 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,118
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میاندوآب گفت: نوجوان میاندوآبی در بخش نقاشی رقابت های بین المللی بلغارستان دیپلم افتخار گرفت.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، ریحانه اردوی در گفتگو با خبرنگاران، گفت: ثنا سروش نوجوان 13 ساله میاندوآبی با درخشش در مسابقه بین المللی نقاشی "بنسکا" کشور بلغارستان دیپلم افتخاراین رقابت ها را کسب کرد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میاندوآب ادامه داد: 7 اثر از اعضای کانون میاندوآب با موضوع دوستی با حیوانات در رشته نقاشی به مسابقات بنسکا ارسال شده بود که یکی از این آثار توانست دیپلم افتخار بگیرد.
ریحانه اردوی گفت: ثنا سروش از سال 91 عضو کانون شده است و در سه سال اخیر در اغلب رقابت های استانی و کشوری جزو نفرات برگزیده بوده است.
اردوی با اشاره به اینکه امسال 670 نفر عضو کانون میاندوآب هستند، گفت: از حضور کودکان و نوجوانان در کانون استقبال می کنیم و انتظار داریم خانواده ها با حضور در کانون فکری کودکان و نوجوانان با برنامه های کانون بیشتر آشنا شوند و کودکان خود را در این کانون ثبت نام کنند.

ثنا سروش نوجوان میاندوآبی که توانسته این افتخار را کسب کند، گفت: بیش از 6 سال است که عضو کانون شده ام و علاقه زیادی به کارهای فرهنگی و هنری دارم و در سالهای گذشته با حمایت های پدر و مادرم و همچنین با آموزش های مربیان کانون توانسته ام در سالهای اخیر مقام های استانی و کشوری و این بار هم دیپلم افتخار در کشور بلغارستان کسب کنم.
به گزارش میاندوآب پرس،علاوه بر ثنا سروش از میاندوآب، کوثر قهرمانی ۱۳ ساله از مرکز شماره ۲ کانون مهاباد حائز مدال نقره و دیپلم افتخار و مریم مولودی ۸ ساله از مرکز شماره ۳ کانون ارومیه حائز دیپلم افتخار شد،فراخوان این مسابقه در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در فوریه ۲۰۱۹ اسامی برندگان منتشر شد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود