اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » سهمیه آرد نانوایی ها کاهش یافته ولی مشکلی از بابت تامین آرد و نان در شهرستان وجود ندارد

سهمیه آرد نانوایی ها کاهش یافته ولی مشکلی از بابت تامین آرد و نان در شهرستان وجود ندارد

در تاریخ : 09 اسفند 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,439
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
رئیس اتحادیه نانوایان میاندوآب گفت: سهمیه آرد نانوایی ها کاهش یافته ولی مشکلی از بابت تامین آرد و نان در شهرستان وجود ندارد.
حسن احمدی در گفتگو با خبرنگار میاندوآب پرس با بیان اینکه از ابتدای آذر ماه خرید و فروش آرد فقط از طریق سامانه فروش آرد انجام می‌شود، اظهار کرد: این سامانه از سوی  شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران راه‌اندازی شده و مقرر شده بود ماهانه 8 تن آرد به هر واحد تولیدی صنعتی تخصیص یابد که از اول اسفند این سهمیه به 5600 کیلوگرم کاهش یافته است.
احمدی افزود: با تدابیری که اندیشیده شده نانوایی های غیرمجازی که قارچ وار در شهر رشد کرده بودند کاهش خواهد یافت و اتحادیه همچنان موظف به تامین آرد مورد نیاز نانوایی های مجاز خواهد بود مشکلی هم در این راه وجود ندارد.
رئیس اتحادیه نانوایان افزود: امروز از نانوایی که در فضای مجازی ادعا کرده بود روزانه 4 کیسه آرد دریافت می کند بازدید کردیم و خود متصدی نانوایی هم تایید کرد تا پایان بهمن ماه ماهیانه 348 کیسه آرد دریافت می کرد(200 کیسه آرد نیمه یارانه ای و 148 کیسه آرد یارانه ای) و با توجه به کاهش سهمیه از اسفند ماه 288 کیسه آرد دریافت خواهد کرد و مشکلی از نظر پخت نان در این منطقه وجود ندارد.
حسن احمدی گفت: در سطح شهرستان 410 واحد نانوایی فعال وجود دارد که 140 نانوایی یارانه ای پز در روستاها و 170 واحد نانوایی یارانه ای هم در محدوده شهری فعالیت می کنند و بقیه واحد ها هم آزاد پز هستند که در مجموع به این واحدها ماهیانه دو هزار 400 تن آرد تخصیص داده می شود.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود