اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » حقوق کارکنان شهرداری میاندوآب به موقع پرداخت می شود

حقوق کارکنان شهرداری میاندوآب به موقع پرداخت می شود

در تاریخ : 12 اسفند 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,032
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: میاندوآب نخستین شهر آذربایجان غربی است که حقوق کارکنان شهرداریش به موقع پرداخت می شود.
به گزارش میاندوآب پرس، تراب قهرمانی در پنجاه و سومین جلسه شورای شهر گفت:شهرداری میاندوآب اولین شهر آذربایجان غربی که حقوق کارکنانش را به موقع پرداخت می کند و در مجموع با توجه به عقب افتادگی حقوق در سالهای گذشته تا امروز فقط 2 ماه از حقوق کارکنان تسویه نشده است.
قهرمانی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری میاندوآب درآمد پایداری غیر از بازار دواب ندارد عملکرد قابل قبولی تا امروز داشته است و با خرید دستگاه سنگ شکن برای کارخانه آسفالت و تکمیل چرخه تولید این کارخانه می تواند درآمد مناسبی برای شهرداری ایجاد نماید که در تلاش هستیم این امر هم بزودی محقق شود.
رئیس شورای شهر ادامه داد: به مشکلات شهر از جمله وضعیت نامناسب ورودی های شهر کاملاً واقف هستیم و با وحدتی که بین اعضای شورای شهر و شهرداری طی 16 ماهه گذشته وجود داشته است و از این پس هم پایدار خواهد بود همه مشکلات شهر را سامان خواهیم داد.

رسول ملکی شهردار میاندوآب در این جلسه گفت: 3 دستگاه ماشین زباله خور به مبلغ 540 میلیون تومان و یک دستگاه هم ماشین آتشنشانی به مبلغ 3 میلیلارد ريال خریداری شده است و در راه میاندوآب هستند و بزودی تحویل مدیریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خواهد شد.
شهردار میاندوآب ادامه داد: در غالب ساماندهی ساحل زرینه رود پکیج های بسیار متنوعی از جمله هتل پنج ستاره ، استخر روباز، انواع ورزش های آبی و غیره پیش بینی شده است و از سرمایه گذاران شهر و کشور دعوت می کنیم جهت سرمایه گذاری در ساحل پرآب ترین رودخانه شمالغرب کشور حضور داشته باشند.

در این جلسه چند نفر از ریش سفیدان و سرمایه گذاران شهر هم حضور داشتند که برای مدیریت بهتر شهری انتقادات و پیشنهاداتی را به اعضای شورای شهر و شهردار ارائه کردند که مقرر گردید تمام پیشنهادات بررسی و در صورت مفید بودن برای شهر اجرایی شود.

همچنین اعضای شورای شهر در این جلسه به شهردار اجازه دادند، عملیات اجرایی احداث و حفظ فضای سبز سطح شهر را از طریق برگزاری مناقصه به شرکت خدمات واجد شرایط با هزینه 5 میلیارد ريال  و در صورت نیاز با افزایش این مبلیغ تا سقف 25 درصد برای 7 ماهه نخست سال 98 واگذار نماید ، حداکثر نیروی به کار گیری پیمانکار فضای سبز 25 تا 30 نفر پیش بینی شده است.
همچنین در این جلسه شورای شهر مصوب کرد شهرداری مبلغ 100 میلیون ريال جهت بازسازی مسجد تاریخی طاق مساعدت مالی نماید و 3 مصالحه نیز در این جلسه از اعضای شورای شهر رای مثبت گرفت.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود