اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » کشف 634 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 307 سوداگر مرگ در 11 ماهه ی امسال

کشف 634 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 307 سوداگر مرگ در 11 ماهه ی امسال

در تاریخ : 19 اسفند 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,231
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف 634 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 307 سوداگر مرگ در 11 ماهه نخست امسال خبر داد.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس ، سرهنگ حسن شیخ نژاد در جلسه هماهنگی برنامه های چهارشنبه آخر سال و سفرهای نوروزی میاندوآب گفت: در ۱۱ ماهه نخست امسال ۶۳۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۰۷ سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است و تعداد ۱۰۲۷ نفر معتاد به کمپ های ترک اعتیاد و مراکز درمانی معرفی شده اند و در این راستا ۸۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شده که نسبت مدت مشابه افزایش ۴۰ درصدی را نشان می دهد.
فرماندهی انتظامی میاندوآب گفت: در 11 ماهه نخست امسال کالاهای قاچاق به ارزش 30 میلیلارد ريال طی ۱۳۵ عملیات کشف شده است و ۱۰۸ دستگاه خودرو توقیف و ۱۳۵ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردیده است .
حسن شیخ نژاد افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی تعداد ۶۵ طرح اجرا و تعداد ۳۸۳ واحد صنفی غیرمجاز پلمپ شده و ۷۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که آلودگی صوتی ایجاد کرده بودند توقیف و رانندگان متخلف به دادگاه معروفی شدند.

وی با اشاره به عملکرد راهنمایی و رانندگی میاندوآب در ۱۱ ماهه نخست امسال گفت: ۸۵۰۰ فقره گواهینامه رانندگی صادر و تعداد ۲۸۴۵ گواهینامه نیز تعویض شده است و تعداد ۱۲۸۵۰ مورد تعویض پلاک و معاینه خودرو انجام و ۸۵۵ خودرو و ۸۹۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تحویل پارکینگ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کاهش 15 درصدی تصادفات منجر به جرح و فوت داخل شهری گفت: در تصادفات درون شهری ۱۱ نفر فوت و ۷۲۳ نفر نیز مصدوم شده اند، ۴۶ نفرهم در تصادفات برون شهری فوت کرده اند که نسبت به آمار سال گذشته تغییری نداشته است اما ۲۰۸ نفر مجروح نیز در محورهای مواصلاتی برون شهری ثبت شده است که از نظر خسارات منجر به جرح ۲۷ درصد کاهش نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

وی گفت: پلیس راه میاندوآب امسال ۲۳۶۵ دستگاه خودرو و ۳۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تحویل مقامات قضایی کرده است.

فرماندهی انتظامی میاندوآب گفت: پلیس فتای شهرستان نیز طی امسال به ۱۲۹ پرونده رسیدگی کرده است که ۸۸ درصد این پرونده ها منجر به کشف و تعداد ۷۶ نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است، بیشترین جرایم شاخص سایبری در شهرستان را برداشت های اینترنتی غیرمجاز و هتک حیثیت از حساب افراد تشکیل می دهد.
حسن شیخ نژاد ادامه داد: به تعداد ۱۵۵۰ پرونده اختلافات خانوادگی نزاع و درگیری و اختلاف حساب در کلانتری های میاندوآب خدمات مشاوره و راهنمایی داده شده است که بیش از ۷۵ درصد پرونده ها منجر به سازش شده است و از بار قضایی دادسرا کاسته است.
شیخ نژاد با تقدیر از عوامل انتظامی شهرستان و همکاری دستگاههای اجرایی میاندوآب گفت: تلاش های عوامل اجرایی شهرستان سال گذشته دست به دست هم داد تا کاهش چشمگیری در آمار تلفات چهارشنبه آخر سال داشته باشیم و انتظار داریم امسال هم با همکاری مردم و نیروهای انتظامی و ادارات شاهد کاهش آمار تلفات نسبت به سال گذشته هم باشیم
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود