اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » محور میاندوآب – ارومیه پر تردد ترین محور آذربایجان غربی است

محور میاندوآب – ارومیه پر تردد ترین محور آذربایجان غربی است

در تاریخ : 02 فروردین 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,107
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: محور میاندوآب – ارومیه پر تردد ترین محور آذربایجان غربی است
به گزارش میاندوآب پرس و به نقل از مهر، ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار دستگاه‌های تردد شمار در ۲۴ ساعت گذشته محور ارومیه – میاندوآب(محدوده رشکان – ارومیه) با ۸۶۷ تردد ساعتی بیشترین تردد وسایط نقلیه را در بین محورهای مواصلاتی استان داشته است.
شکری اضافه کرد: بر اساس این آمار اوج تردد در این محور ساعت ۱۵ تا ۱۶ عصر بوده که در این بازه زمانی تعداد ۱۶۱۲ عدد وسیله نقلیه با سرعت متوسط ۸۶ کیلومتر بر ساعت از این محور عبور کرده اند و محورهای ارومیه – سلماس و میاندوآب_ملکان بیشترین ترددها را در محورهای مواصلاتی استان داشته اند.
وی یادآور شد: همچنین در این مدت در مبادی ورودی و خروجی استان محور ملکان – میاندوآب با ۱۸۷۴۴ تردد ورودی و ۱۷۳۵۲ تردد خروجی رتبه اول و بعد از آن محور سقز – بوکان و محور تبریز – ارومیه (شهید کلانتری) در رتبه‌های دوم و سوم قرار داشتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از رشد نزدیک به ۶۰ درصدی مسافر از پایانه مرزی پلدشت در پنج روز نخست اجرای طرح نوروزی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.
شکری گفت: از ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه بیش از ۶۳ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند که پایانه مرزی بازرگان با نزدیک به ۳۲ هزار تردد در رتبه یک و پایانه‌های مرزی تمرچین و سرو نیز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
وی ادامه داد: تردد از پایانه مرزی پلدشت نیز در نوروز سال جاری افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است و این پایانه مرزی با تردد نزدیک به ۹۵۰۰ مسافر رشد ۶۰ درصدی را در این ارتباط شاهد بوده است.
مدیرکل راهداری و جمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تمام پنج پایانه مرزی موجود در استان آذربایجان آماده خدمات رسانی بهینه و مورد نیاز مسافران و گردشگران هستند.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود