اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » تروریست اعلام کردن پاسداران ، به معنی تروریست خواندن همه ملت ایران است

تروریست اعلام کردن پاسداران ، به معنی تروریست خواندن همه ملت ایران است

در تاریخ : 23 فروردین 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 875
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
امام جمعه میاندوآب گفت:تروریست اعلام کردن پاسداران ، به معنی تروریست خواندن همه ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت: آمریکایی‌ها مدت هاست قصد معرفی سپاه به عنوان تروریست را داشتند، از سال 2001  بوش و اوباما هم قصد داشتند این کار را بکنند اما از طبعات آن می ترسیدند، اما توسط ترامپ مطرح شد.
امام جمعه میاندوآب گفت: در انتخابات اخیر اسرائیل اگر ترامپ نام سپاه را جزو تروریست اعلام نمی کرد شاید نتانیاهو برنده انتخابان نمی شد و موضوع بعدی حملات تروریستی جهان مانند 11 سپتامبر است  که در سراسر دنیا انجام شده است و آمریکا مجبور بود مسئولیت این حملات را بر گردن گروهی بیاندازد که اگر این کار نمی کردند خود آمریکا باید پاسخگوی افکار عمومی می بود.
خطیب نماز جمعه این هفته میاندوآب ادامه داد: هدف اصلی آمریکا این است که مسولیت تحریم های اخیر را به گردن سپاه بیاندازد و دلیل تحریم ها را سپاه اعلام کند و برای این کار هم از نقشه های متنوعی استفاده کرده است و از جمله آنها ایجاد فتنه های داخل کشور و کودتای آمریکایی و ایجاد تحریم های نفتی بود که کشور ما از همه اینها موفق بیرون آمد و تامین امنیت داخلی به کمک سپاه انجام شد.

وی ادامه داد: طرح تجزیه عراق و لبنان و سوریه که آمریکا طراحی کرده بود به دستان سرداران رشید اسلام نقش برآب شد وهرجا آمریکا خواسته کاری بکند هیمنه پوشالیش توسط سپاه شکست خورده است و طبیعی است بخواهد با این کارها به سپاه ضربه بزند.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: پاسدارانی که زن های حامله و کودکان بی خانمان را نجات دادند تروریست هستند یا آمریکاییهایی که هیلاری کلینتون رسماً اعلام کرد القاعده را تاسیس کرده اند و ترامپ هم در مناظرات انتخاباتی گفته بود داعش ساخته اوباما رئیس جمهور سابق آمریکاست.
امام جمعه میاندوآب ادامه داد: سپاهی که همیشه یاری گر فقرا بوده تروریست است یا آمریکاییهایی که با بمباران هیروشیما و ناکازاکی ۱۰۰ ها هزار نفر را به کام مرگ کشاندند؟ حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی حمله تروریستی نبود، اگر سازمان ملل واقعا سازمان ملت هاست اعلام کند کدام کشورها کارشان تجاوز به خاک دیگر کشورهاست.
وی با اشاره به اینکه آمریکاییها در اکثر کشورهای جهان نیروی نظامی دارند، گفت: آمریکاییها استکبار طلب هستند و زندان ابوغریب نشان دهنده تروریست واقعی است که عده ای را زیر شکنجه می کشند و افرادی مثل ابوبکر البغدادی را تربیت می کنند، آیا از گروههای تروریستی آمریکا حمایت می‌کند یا سپاه؟ ترسی که آمریکا از سپاه پاسداران دارد موجب این اقدام احماقانه آمریکاییها شده است.
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: نیروهای نظامی آمریکا در عراق و سوریه احساس خطر می کنند و سپاه پاسداران به همراه ۸۲ میلیون ایرانی با شعار ما همه سپاهی هستیم در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و خلیج فارس از نیروهای آمریکایی خلع سلاح خواهد شد.
امام جمعه میاندوآب ادامه داد: گربه رقصانی و مکر ترامپ موجب ایجاد اتحاد بیشتر بین نیروهای انقلابی نظام شد و ترسی که سپاه به جان نیروهای آمریکایی انداخته است مطمئنیم خودکشی در میان سربازان آمریکایی را بیشتر هم خواهد کرد.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: سپاه در شهرها و روستاهای مختلف به سمت فقر زدایی و محرومیت زدایی حرکت کرد و تحریم های آمریکا را تا حدی بی اثر کرد و به سمت خودکفایی بنزین حرکت کرد و سپاه توانسته است ناوهای آمریکایی در خلیج فارس را بی امنیت کند و خواب از چشمان نظامیان این کشور ربوده است، زمانی که داعش تا فاصله چند کیلومتری مرزهای ایران رسیده بود سپاه توانست با این گروههای تروریستی مبارزه کند .
وی ادامه داد: تروریست اعلام کردن پاسداران ، به معنی تروریست خواندن همه ملت ایران است ، چرا که سپاه چان و عشق و وحدت ایران است و برای همین رهبر فقید انقلاب فرمودند، اگر سپاه نبود کشور هم نبود و اینها شعار و نمایش و خودنمایی نیست اعتقادات و باور مردم است ، در درون شعله ای از آتش خاور میانه کشوری با امنیت تر از ایران نمی شناسیم که آن هم به برکت وجود سپاهیان است.
حجت الاسلام حمید حسن زاده گفت: لباس سپاه را از جان و مال و خانواده خود بیشتر دوست داریم و لباس سربازی ولی فقیه را با هیچ چیزی عوض نمی کنیم .
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود