اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » سرقت 11 خودروی پراید در میاندوآب/سارقین ظرف 48 ساعت دستگیر شدند

سرقت 11 خودروی پراید در میاندوآب/سارقین ظرف 48 ساعت دستگیر شدند

در تاریخ : 24 فروردین 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,956
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت؛ در مدت کمتر از ۴۸ ساعت سارقین حرفه ای که طی دو روز ۱۱ پراید را سرقت کرده بودند ، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش میاندوآب پرس، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به دنبال تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران انتظامی میاندوآب اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارقین انجام دادند.
وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی انجام گرفته، ماموران انتظامی میاندوآب موفق شدند، ۲ سارق را که یک خانم و یک نفر آقای سابقه دار بودند ظرف 48 ساعت شناسایی و دستگیر کنند.
شیخ نژاد با اشاره به اینکه در این رابطه علاوه بر دو نفر سارق یک نفر مالخر هم دستگیر و 11 خودروی سرقتی پراید کشف شد، گفت: با دستور مقام قضایی خودروهای مکشوفه به مالباخته ها تحویل گردید.فرماندهی انتظامی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد، خودروی خود را به دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل سوئیچی، قفل پدال و زنجیر تجهیز کنید و از تجهیزات ایمنی برای جلوگیری از باز کردن شیشه‌ها و بادگیرها استفاده نمایند و  هنگام دور شدن از خودرو، سیستم ایمنی آن را فعال کنند



تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود