اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » ۸۰۰ نفر از مددجویان شهرستان میاندوآب از غذای گرم اطعام می شوند

۸۰۰ نفر از مددجویان شهرستان میاندوآب از غذای گرم اطعام می شوند

در تاریخ : 26 اردیبهشت 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 626
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

همزمان با ماه مبارک رمضان، ۸۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان میاندوآب از اطعام غذای گرم بهره مند شدند.

رسول بخشی رئیس کمیته امداد میاندوآب در گفتگو با خبرنگار میاندوآب پرس ، گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون ۸۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد از اطعام غذای گرم بهرمند شدند. 
بخشی با اظهار اینکه تمام هزینه‌های این افطاری‌ها توسط خیران پرداخت شده است، افزود: خیران در زمینه اطعام مددجویان تاکنون در مجموع ۱۶ میلیون تومان هزینه کرده اند. 
وی اضافه کرد: همچنین در دهه اول ماه مبارک رمضان ۲۰۰ بسته سبد کالا هرکدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در بین مددجویان توزیع شده است. 
رئیس کمیته امداد میاندوآب اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون از طریق ستاد خیرین کمیته امداد ۳۰ میلیون تومان جمعه آوری شده است تا برای یک هزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش سبد کالا شامل برنج، روغن و مرغ تههیه و توزیع شود.
 بخشی افزود: سال گذشته نیز ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش از غذای گرم بهرهمند شدند. 
وی در بخش دیگر سخنان خود به ارسال کمک‌های مردمی این نهاد به سیل زدگان کشور نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون مردم خیر و نوع دوست از طریق پایگاه‌ها و مراکز جمع آوری کمک‌های مردمی این نهاد در مجموع ۱۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای سیل زدگان کمک کردند که از این مقدار ۱۵۰ میلیون تومان بصورت کالا و ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بصورت نقد بود که در قالب ۲ محموله به مناطق سیل زده ارسال شد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود