اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » گزینه قطعی مردم ایران مقاومت است

گزینه قطعی مردم ایران مقاومت است

در تاریخ : 27 اردیبهشت 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 764
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
امام جمعه میاندوآب گفت: تا جان در بدن داریم از مواضع رهبری حمایت می کنیم
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت:گزینه قطعی مردم ایران مقاومت در تمامی زمینه هاست و این فرمایش رهبر انقلاب نشات گرفته از مبانی دینی است و ریشه قرآنی دارد.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به ترفندهای دشمن گفت: ترفند اصلی دشمن ایجاد شک و تردید و ترس در مردم است مثلاً ناو جنگی را به سمت خلیج فارس حرکت می دهد و با استفاده از امپراتوری رسانه ای این را در بوق و کرنا می کند تا بتواند در میان مردم ایران ترس و بیم جنگ ایجاد کند.
امام جمعه میاندوآب ادامه داد: دومین ترفند دشمن این است که بین مومنین دو دستگی و نفاق ایجاد کند و سومی هم تضعیف باورهای دینی مردم ، تحقیر مومنان و بزرگنمایی دشمنان است مثلاً ناو چنگی می فرستد و بعد شماره تلفن می دهد، اینها همه واقعیت های قرآنی است.
خطیب نماز جمعه میاندوآب با اشاره به راهکارهای مقابله با حیله های دشمنان گفت: خداوند در قرآن می فرماید در مقابل دشمن باید به قدرت ایمان مجهز شوید و با تقوا باشید، ۴۰ سال است که امدادهای غیبی این انقلاب را از فتنه های دشمنان حفظ کرده است و باید ایمان قلبی داشته باشیم و در کنار اینها قدرت نظامی هم داشته باشیم.
حجت الاسلام حمید حسن زاده گفت: دین ما ارتباط با بیگانگان را تا اندازه ای که آنها برای شما اولیا شود،ممنوع کرده است، نباید کافران و بی دین ها به مسلمانان مسلط شود، اسلام ما را به جهاد و مبارزه دعوت کرده است، ما مردم میاندوآب هم اعلام می کنیم تا جان در بدن داریم از مواضع مقام معظم رهبری که همان مقاومت است حمایت خواهیم کرد.

امام جمعه میاندوآب با شاره به اینکه امروز روز جهانی ارتباطات است گفت: دنیا دنیای ارتباطات است، ما مخالف اینترنت و فضای مجازی نیستیم اما باید مراقب فحشا و منکرات باشیم، طلاق ها و اختلاف ها در حال افزایش است و  عمدتا در سایه جعبه شیطان(موبایل ها) است.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود