اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » آموزش و پرورش کشور مریض است/باید برای اوقات فراغت جوانان برنامه های پرورشی بیشتری تدوین شود

آموزش و پرورش کشور مریض است/باید برای اوقات فراغت جوانان برنامه های پرورشی بیشتری تدوین شود

در تاریخ : 01 خرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,047
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار میاندوآب گفت: آموزش و پرورش کشور مریض است و باید برای اوقات فراغت جوانان برنامه های پرورشی بیشتری تدوین شود.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با هدف برنامه ریزی برای اوقات فراغت تابستانی برگزار شد که در این جلسه مریم مسرت طی سخنانی گفت: رهبر ما جوانان را رویش های انقلاب می دانند و ما هم بر این باور هستیم، زمانی همین جوانان زینت جبهه ها بودند ، شهید باکری که زادگاهش میاندوآب است در 27 سالگی از فرماندهان برجسته نظام بود.
مسرت ادامه اد: پس جوانان می توانند مدیریت کنند و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی قدم های بزرگی بردارند ، امروز جوانان سرمایه های اجتماعی و ارزشمند جامعه ما هستند و ما مسئولان وظیفه داریم برای ساماندهای این جوانان برنامه ریزی کنیم و فکر حل دغدغه هایشان باشیم .
 معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار میاندوآب گفت: اوقات فراغت جوانان علاوه بر اینکه باید دارای برنامه آموزشی باشد، برای بحث پرورش هم برنامه ی ویژه ای داشته باشیم، آموزش و پرورش ما مریض است و باید بگوییم علی رغم تلاش مدیران مشکل ساختاری دارد و سیاست های این نهاد متمرکز است و این تمرکز موجب ایجاد مشکل شده است.
مسرت گفت: تا زمانی که اولیا در پروسه آموزش و پرورش وارد نشوند ،تا زمانی که سمن ها نقشی در تربیت فرزندان نداشته باشند و هر آنچه در پایتخت تصمیم گیری می شود تمام شهرها ملزم به رعایت آن باشند موجب وضعیت فعلی آموزشی در کشور می شود، در حالی که تاکید رهبری هم به بروزرسانی کتب درسی و سیستم آموزشی است  و سیاست گزاران نظام آموزشی ما باید به فکر تمرکززدایی باشند.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود