اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » ابطال بیش از24 کارت سوخت متخلف در منطقه میاندوآب

ابطال بیش از24 کارت سوخت متخلف در منطقه میاندوآب

در تاریخ : 08 خرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 734
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از ابطال بیش از24 کارت سوخت متخلف بعد از پایش تراکنش های کارت های سوخت در منطقه میاندوآب خبر داد.

به گزارش میاندوآب پرس داود فعال پور در جمع خبرنگاران با بیان این خبر افزود:در راستای پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فر آورده های نفتی،با استفاده وبهره گیری از سیستمهای نرم افزاری پایش سوخت در نواحی تابعه منطقه میاندوآب تعداد 24 فقره کارت سوخت مهاجر به مناطق جنوبی ( زاهدان و چابهار )شناسائی و ابطال گردید.

فعال پور گفت:این تعداد کارت سوخت ابطال شده توسط افراد سودجو و با انگیزه قاچاق سوخت از این منطقه به مناطق زاهدان و چابهار ارسال شده بود که با پایش و کنترل ونظارت بازرسان این منطقه وبررسی تراکنشهای کارت سوخت های حذف رمز شده با سیستمهای نرم افزاری ،مشخص گردید که این کارتهای سوخت بعداز رمز گشایی در مناطق اشاره شده،با قصد قاچاق مورد استفاده قرارگرفته بود.

وی در ادامه گفت:کارت سوخت هر خودرو متعلق به آن خودرو بوده و لازم است صاحبان کارت سوخت از تحویل آن به غیر خودداری نمایند.

داود فعال پور در پایان یادآور شد،nهدف از پایش کارت سوخت های رمز گشایی شده درراستای جلو گیری از قاچاق فرآورده نفتی وافزایش آمار مصرف بی رویه آن با توجه به اختلاف قیمت آن در کشورهای همسایه بیان داشتند.

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود