اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » مردم با حضور باشکوه خود نشان دادند پشتیبان آرمان های نظام هستند

مردم با حضور باشکوه خود نشان دادند پشتیبان آرمان های نظام هستند

در تاریخ : 10 خرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 697
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرماندار میاندوآب گفت:مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند پشتیبان آرمان های نظام هستند
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، مهدی قهرمانی به عنوان سخنران مراسم پایان راهپیمایی روز قدس در مصلی میاندوآب با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی گفت: مردم نشان داده اند در همه حال پشتیبان آرمان های نظام جمهوری اسلامی هستند و هر جا لازم بوده در حمایت از انقلاب حاضر شده اند و امروز هم شاهد بودیم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند.
قهرمانی گفت: از زمانی که رژیم صهیونیستی پایه گذاری شد اسلام در معرض تهدید قرار گرفت ، علی رغم اینکه بیش از 52 سال از اشغال خاک فلسطین می گذرد مردم این کشور قدمی از اعتقادات و آرمان های خود عقب نگذاشته اند و همچنان مقاومت می کنند و این را هم می دانیم اگر توصیه ها و اقدامات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری نبود امروز آثاری از فلسطین باقی نمانده بود.
فرماندار میاندوآب قدس را متعلق به همه اعلام کرد و گفت: همه ما باید به حمایت از مردم فلسطین به پا خیزیم و از این کشور اسلامی حمایت کنیم.
قهرمانی با اشاره به اینکه ایران 40 سال است توسط کشورهای سلطه گر تحریم شده است گفت:امروز شاهد هستیم به بهانه های واهی از جمله جلوگیری از دسترسی ایران به تسلیحات هسته ای تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران اعمال می شود و این در حالی است که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده است که ایران قصدی برای دستیابی به سلاح های هسته ای ندارد و در دین ما هم به صلح و دوستی تاکید شده است و به هیچ وجه کشوری که خود را اسلامی می داند به دنبال تسلیحات هسته ای نمی رود.
وی ادامه داد: با وجودی که رژیم صهیونستی بیش از 500 ذرات خانه هسته ای دارد تحت حمایت آمریکا قرار می گیرد و ایران به بهانه تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته ای اینگونه از طرف کشورهای مدعی حقوق بشر تحریم می شود .
مهدی قهرمانی گفت: کشورهایی مثل عربستان فقط مدعی کشور اسلامی هستند اما به کشور مسلمانی مثل یمن تجاوز می کنند و زنان و کودکان این کشور را با بی رحمی می کشند و این نشان می دهد عربستان باوری به دین و مذهیب رسول الله ندارد و دستشان با نتانیاهو و ترامپ در یک کاسه است.
وی گفت: آمریکا نشان داد به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و با وجودی که به تایید بازرسان آژانس ایران کاملا به تعهدات برجامی خود پایبند بوده است، از این توافق خارج شد و امروز ناوهای جنگی خود را برای ایجاد جنگ روانی به خلیج فارس می فرستد واینها نشانه تجاوزگری آمریکاییهاست.
فرماندار میاندوآب گفت: خوشبختانه بعد از 40 سال نظام جمهوری اسلامی به مرحله ای رسیده است که کشورهایی مثل آمریکا و رژیم صیونیستی و عربستان از رویارویی با ایران واهمه دارند، زمانی که کشور ما 35 میلیون نفر جمعیت داشت در جنگ تحمیلی سینه سپر کرد و با کشورهای ابرقدرت دنیا جنگید امروز جوانان انقلابی کشور پشت نظام و ولایت فقیه ایستاده اند و به هیچ وجه از آرمان های نظام عقب نشینی نخواهند کرد.
قهرمانی گفت: قبول داریم تحریم ها فشارهای اقتصادی زیادی به مردم وارد کرده است اما با مقاومت از این مرحله هم عبور خواهیم کرد و ملت ما نشان داده اند در مقابل آمریکا تسلیم نشده اند و با این حضور به کشورهای متجاوز اعلام کردند که همچنان از کشورهای اسلامی و مظلوم حمایت خواهند کرد .
وی ادامه داد: اگر وحدت بین کشورهای مسلمان حاکم باشد هیچ کشوری نمی تواند به خاک کشورهای اسلامی تجاوز کند ولی متاسفانه همراهی برخی کشورهای عرب منطقه موجب شده است کشوری مثل آمریکا به خود اجازه دخالت در امور کشورهای اسلامی را بدهد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود