اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » مالکان زمین های بالای 120 متر در میاندوآب پروانه می گیرند

مالکان زمین های بالای 120 متر در میاندوآب پروانه می گیرند

در تاریخ : 29 خرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,536
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
عضو هیئت رئیسه شورای شهر میاندوآب گفت: بعد از قریب دو سال تلاش، اعضای شورای شهر مصوب کردند برای زمین های بالای ۱۲۰ مترمربع پروانه ساختمان صادر شود.

داریوش عسگری مسئول کمسیون حقوقی و عضو هیئت رئیسه ی شورای شهر میاندوآب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار میاندوآب پرس با اعلام این خبر افزود: مصوب گردید شهرداری میاندوآب برای مالکان زمین های بالای ۱۲۰ مترمربع پروانه ساختمانی صادر نماید که قبل از این فقط برای زمین های بالای ۲۰۰ متر مربع پروانه ساخت صادر می شد و زمین های دیگر مجبور بودند برای ساخت مسکن از طریق ماده ۱۰۰ اقدام کنند که این امر موجب ایجاد مشکلات زیادی برای شهروندان شده بود.

عسگری با اشاره به اینکه چهارمین کلانتری میاندوآب هم به زودی دایر خواهد شد گفت:اعضای شورای شهر میاندوآب مصوب کردندشهرداری میاندوآب ساختمانی را که مورد تأیید فرماندهی انتظامی میاندوآب باشد را در بلوار باهنر اجاره و برای دایر نمودن پاسگاه انتظامی جهت افزایش تامین امنیت منطقه در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد .

وی ادامه داد: شورای شهر در مصوبه دیگری شهرداری را موظف کرد ممیزی املاک را از طریق برگزاری مناقصه به شرکت واجد شرایط واگذار نماید.

داریوش عسگری با اعلام اینکه از امروز کرایه تاکسی ها در میاندوآب افزایش می یابد گفت: با تصویب شورای شهر هر مسیر تاکسی 7 هزار ريال و هزینه دربستی تاکسی های گردشی 35 هزار ریال خواهد بود که قبلاً این نرخ هر مسیر تاکسی 5 هزار ريال و کرایه دربستی 25 هزار ريال بود.

عضو شورای شهر میاندوآب در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه فعالیت انتخاباتی ستادی برای انتخابان مجلس خواهد داشت یا نه، گفت:قطعا به عنوان یک ایرانی و به سفارش رهبر انقلاب اسلامی برای داغ شدن تنور انتخابات هر تلاشی لازم باشد انجام خواهم داد ولی به عنوان عضو شورای شهر فعالیت انتخاباتی و ستادی نمی کنم اما به عنوان شخصی که یک رای دارم پای صندوق رای می روم و طبیعتاً به یک گزینه اصلح رای خواهم.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود