اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » انتقاد فرماندار میاندوآب از عملکرد شهرداری این شهر

انتقاد فرماندار میاندوآب از عملکرد شهرداری این شهر

در تاریخ : 02 تیر 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 921
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرماندار میاندوآب گفت:شهروندان از وضعیت مدیریت شهری گله مندند.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، مهدی قهرمانی در دومین جلسه شورای اداری میاندوآب در سال 98 با انتقاد از وضعیت شهر و گلایه های متعدد شهروندان گفت:از شهرداری می خواهیم به وضعیت شهر رسیدگی کنند،پارک های شهر از نظر روشنایی مشکلات فراوانی دارند، در بحث نظافت پارک ها و رسیدگی به وضعیت زیباسازی و فضای سبز باید توجه بیشتری شود.

وی گفت: برخی شهروندان هم از عدم حضور پلیس و یا حضور کمرنگ ماموران انتظامی در اماکن عمومی گله می کنند، در حالی که باید در جاهایی که نیاز است پلیس حضور داشته باشد تا شهروندان در آرامش و امنیت اوقات فراغت خود را سپری کنند.
فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه وضعیت سرویس های بهداشتی سطح شهر هم مناسب نیست، گفت: گله های زیادی در این باره به فرمانداری میاندوآب رسیده است و لازم است عوامل شهرداری تلاش های بیشتری در این رابطه انجام دهند.
قهرمانی ادامه داد: تابلوهای تبلیغاتی و علائم منصوبه در سطح شهر باعث ایجاد بی نظمی شده است لذا این موضوع هم نیاز به ساماندهی دارد، هم چنین رنگ آمیزی سرعت گیرها و خطوط عابر پیاده مناسب و قابل دید نیست که مربوط به فعالیت های شهرداری می باشد و باید رسیدگی گردد.
وی به ساخت و سازهای خارج از محدوده شهری در میاندوآب هم اشاره کرد و گفت: با وجودی که چند سالی است در کمسیون ماده 77 و ماده 100 یکی از شهرهای اطراف عضو هستم تا به حال ندیده ام مجوز ساخت برای خارج از محدوده شهری صادر شود ولی متاسفانه در میاندوآب موارد متعددی موجود است که خارج از محدوده ساخت و ساز انجام شده و اگر بخواهیم برابر قانون عمل کنیم باید حکم تخریب صادر شود ولی قبل از ساختن شهرداری باید جلوی این موارد را بگیرد.
فرماندار میاندوآب گفت: در هر شرایطی وظیفه داریم مر قانون را اجرا کنیم و اگر اینگونه نباشد تحت پیگرد قانونی قرار خواهیم گرفت.
قهرمانی با اشاره به آماری که رئیس دادگستری اعلام کرده است، گفت: تعداد ابلاغ های صادر شده در سال 97 نشان می دهد دستگاه قضا در میاندوآب به ازای هر میاندوآبی یک ابلاغ صادر کرده است که آمار بسیار زیادی است .
وی ادامه داد: آمار برخی جرایم در شهرستان نگران کننده است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد ، نقش آموزش و پرورش و دانشگاهها در آگاه سازی نوجوانان و جوانان که بیشتر در معرض آسیب قرار دارند چشمگیر خواهد بود.

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود