اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » داشتن روحیه انقلابی ضامن ماندگار نظام اسلامی است

داشتن روحیه انقلابی ضامن ماندگار نظام اسلامی است

در تاریخ : 28 تیر 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 554
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
امام جمعه میاندوآب گفت:ماندگاری نظام جمهوری اسلامی در گرو داشتن روحیه انقلابی مسئولان است.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه با مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند؛کشور با روحیه انقلابی قابل پیشرفت کردن است و با حرکت انقلابی به اوج تکامل می رسد و هر گونه کوتاه آمدن از این مواضع نه فقط به ضضر انقلاب، بلکه به ضرر ملت، کشور و آینده ایران خواهد بود.
حجت الاسلام حسن زاده گفت:اگر مسئولی روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با مدیریت جهادی این مسئولان رقم خواهد خورد و خوشبختانه اکثر مسئولان کشور هم از این روحیه انقلابی برخوردار هستند.
امام جمعه میاندوآب گفت:طبق شنیده ها در یکی از شهرها مسئولی خود را ولی نعمت مردم خوانده است و این آخر کج فهمی یک مسئول است در حالی که تاکید مقام معظم رهبری و اکثر مسئولان کشوراست که مردم ولی نعمت ما هستند، لذا مسئول اگر در خدمت مردم باشد مردم وی را به روی چشم خود نگه خواهند داشت اما اگر اینگونه نباشد چنین مسئولی جایگاهی در نظام اسلامی نخواهد داشت.
وی ادامه داد: اگر مسئولی روحیه انقلابی داشته باشد کارآمد است و تعداد بیشتری از مسئولان ما هم اینگونه هستند و تمام قد و شبانه روزی در خدمت مردم هستند و ما انتظاری داریم این روحیه در تمام مسئولان وجود داشته باشد و خطری که نظام ما را تهدید می کند این است که دشمنان خارج از مرزها احساس کنند مسئولان کشور به خواسته های آنها چراغ سبز نشان می دهند و سست و بی حال شده اند.
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: در حکومت مردم سالاری دینی مردم همه کاره اند و تمام مسئولان مستقیم و یا با واسطه توسط مردم انتخاب می شود، پس اگر از مسئولان گله ای داریم باید از خودمان گله مند باشیم و اگر هم ازاز وضعیت موجود رازی و خرسند هستیم باز هم باید به خودمان بابت انتخاب هایمان تبریک بگویی و قدردان باشیم.
حجت الاسلام حسن زاده به پیروزی های نیروهای مقاومت هم اشاره کرد و گفت: آمریکا با سرمایه گذاری 7 ترلیون دلاری و با آوردن 150 هزار کاماندو در عراق در مقابل سربازان این مرز و بوم شکست خوردند و خود رئیس جمهور احمق آمریکا به نابودی سرمایه های کشورش اعتراف کرد.
امام جمعه میاندوآب عبادتها را تقوا عنوان کرد و گفت: خداوند چندین بار در قرآن به این امر تاکید کرده است و وعده داده به انسان های متقی علم و دانایی اعطا می شود که بای دیگران اینگونه نیست.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود