اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » 5 نفر در زرینه رود میاندوآب غرق شدند/ 4 نفر نجات پیدا کردند و یک نفر هم فوت کرد

5 نفر در زرینه رود میاندوآب غرق شدند/ 4 نفر نجات پیدا کردند و یک نفر هم فوت کرد

در تاریخ : 29 تیر 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 4,188
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
 نوجوان 17 ساله اي در زرينه رود مياندوآب غرق شد و با حضور نیروهای امدادی 4 نفر هم از غرق شدن نجات پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مياندوآب به خبرنگارن گفت: یک پسر ۱۷ ساله عصر جمعه در رودخانه زرينه رود این شهر غرق شد.
علی مولایی افزود: به دنبال كسب اطلاع از طريق مردم مبني بر غرق شدن يك نوجوان در رودخانه زرينه رود، ماموران آتش نشاني بلافاصله به محل حادثه در روستاي ابراهيم آباد از توابع بخش مركزي مياندوآب اتفاق افتاده بود، اعزام شدند و متاسفانه تلاش امدادگران برای نجات این نوجوان بی نتیجه ماند.
مولایی با بیان اینکه این نوجوان اهل روستای ممدل است، گفت: وی به همراه برادر خود در حال شنا بودند که به علت بي احتياطي و عدم آشنایی به فن شنا دچار حادثه شدند و نیروهای امدادی توانستند برادر وی را که وضعیت وخیمی داشت از غرق شدن نجات داده و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان عباسی انتقال دهند.
 نادر افشارلو سرپرست هلال احمرمیاندوآب هم به خبرنگاران گفت: عصر دیروز در زرینه رود محدوده روستاهای پارالار هم 3 نفر خانم در آستانه غرق شدن بودند که به وسطه حضور دو نفر از امدادگران هلال احمر که هماره خانواده و برای گردش به این منطقه رفته بودند از غرق شدن نجات پیدا کردند.
افشارلو در تشریح این حادثه گفت: یه نفر خانم که در حال تیوب سواری در زرینه روده بودند و به دلیل فشار زیاد آب به داخل رودخانه سقوط کردند و حضور اتفاقی امدادگران هلال احمر میاندوآب و یکی از نیروهای بازنشسته آتشنشانی در منطقه و کمک های مردمی عامل نجات این سه نفر شده است.

به گزارش میاندوآب پرس، سال گذشته 12 نفر در زرینه رود غرق شدند و امسال هم این اولین قربانی زرینه رود بود و علی رغم همه هشدارها همچنان مسئولان اقدامی برای ایجاد محل امنی برای شنا در ساحل زرینه رود فراهم نکرده اند و در سواحل گردشگری این منطقه عوامل امداد و نجات حتی روزهای تعطیل هم حضور پیدا نمی کنند
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود