اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » معاون حقوقی وزیر ارشاد به میاندوآب سفر می کند

معاون حقوقی وزیر ارشاد به میاندوآب سفر می کند

در تاریخ : 02 مرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 628
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان غربی سفر می کند.

به گزارش میاندوآب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین ناصرخدایاری با اعلام این خبر افزود:  معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر ارشاد،فردا 3 تیرماه در سفر یک روزه ابتدا با استاندار آذربایجان غربی دیدار کرده و سپس در مزار شهدا حضور یافته و پس از آن از تالار مرکزی ارومیه بازدید کرده  و در جریان روند پیشرفت این مجموعه قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: علی اصغر کاراندیش، در ادامه به شهرستان میاندواب سفر کرده و با اصحاب فرهنگ و هنر و هنرمندان این شهرستان دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

وی بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری میاندواب و تلاش برای رفع نواقصات این مجموعه را از دیگر برنامه های " کاراندیش" عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهارداشت:همچنین معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه مجتمع فرهنگی هنری نقده نیز بازدید خواهد کرد.

وی افزود: تالار بزرگ ارومیه در صورت اتمام درهفته دولت و در غیر اینصورت در دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد همچنین پروژه مجتمع فرهنگی تفریحی نقده هم سه میلیارد اعتبار نیاز دارد تا تجهیز شود.

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود