اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » گرامیداشت روز خبرنگار در فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب

گرامیداشت روز خبرنگار در فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب

در تاریخ : 14 مرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,671
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرمانده انتظامی میاندوآب به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان و فعالان فضای مجازی تجلیل کرد.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، سرهنگ حسن شیخ نژاد در نشست خبری گفت: بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح ، دقیق و سریع اطلاعات هم دوش با سایر نهاد های مسئول علی الخصوص نیروی انتظامی را در پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه ای عزیز مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم مانده اند.
شیخ نژاد گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخش جامعه هستند که در صحنه های سرنوشت ساز با تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه در فرایند پیچیده و دشوار تقابل با جنگ نرم دشمن با اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در راستای بازتاب واقعیات ، دفاع از امنیت آزادگی و اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
وی ادامه داد: توجه و مطالعه رسانه ها توسط مردم به اخبار و حوادث مرتبط با پلیس ، توانسته پتانسیل ایجاد حس همکاری و احساس مسئولیت در قبال امنیت شهر محله محل سکونت ، کار و تردد شهروندان را ترغیب نماید و موجب انتقال و انعکاس اخبار و اطلاعات به پلیس شود.
حسن شیخ نژاد گفت: در حقیقت رسانه ها زبان گویای مردم هستند و انتقادات سازنده اصحاب رسانه می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و نابسامانی ها در جامعه باشند.
به گزارش میاندوآب پرس، شیخ نژاد با تبریک فر رسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان و دو نفر از گردانندگان کانال های تلگرامی نیز تجلیل کرد.







تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود