اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » 8 رسانه در میاندوآب مجوز فعالیت دارند

8 رسانه در میاندوآب مجوز فعالیت دارند

در تاریخ : 15 مرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,571
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت:8 رسانه رسمی در شهرستان میاندوآب مشغول فعالیت هستند.
محمود نیکمرام با حضور در دفتر پایگاه خبری میاندوآب پرس در آستانه روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به خبرنگاران گفت: جا دارد فرا رسیدن این روز را به تمام خبرنگاران و شهروند خبرنگاران که در راستای گردش آزاد اطلاعات فعالیت می کنند تبریک عرض کنم، اطلاع رسانی اخبار و انتشار انتقادات کارگشای بسیاری از مشکلات جامعه است و این موضوع را در شهرستان میاندوآب نیز لمس کرده ایم.
نیکمرام با اشاره به فعالیت رسانه ها در سطح شهرستان گفت: در حال حاضر 6 نشریه مکتوب قلعه، گشایش ،یاشایش ، طرز ، مسرت و صدای دیگر چاپ می شود و دو پایگاه خبری میاندوآب پرس و زرین خبر رسانه های دیجیتالی هستند که از وزارت ارشاد مجوز فعالیت در این شهرستان را اخذ کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در میاندوآب کمبود خبرنگار احساس می شود افزود؛ بزودی کارگاه آموزش خبرنویسی در شهرستان را با حضور اساتید مجرب این رشته برگزار خواهیم کرد و امیدواریم به افزایش کیفیت خبرنویسی کمک شایانی باشد.
نیکمرام گفت: روز شنبه 19 مرداد آیین تجلیل از خبرنگاران رسمی جنوب استان با حضور مسئولین استانی به میزبانی مهاباد برگزار خواهد شد و در این مراسم از خبرنگاران میاندوآب هم به مناسبت روز خبرنگار تجلیل خواهد شد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود