اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » استطاعت ورزش میاندوآب حائز مرکزیت شمالغرب کشور است

استطاعت ورزش میاندوآب حائز مرکزیت شمالغرب کشور است

در تاریخ : 17 مرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,998

پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:تا یک ماه آینده ورزشگاه 15 هزار نفری میاندوآب وارد فاز اجرایی می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،جهانبخش محبی نیا در مراسم جشنواره تابستانه با ورزش که در سالن شهدای 17 شهریور میاندوآب برگزار شد گفت:امروز ورزشکاران میاندوآب نشان دادند که این شهرستان چه پتانسیلی در رشته های مختلف ورزشی دارد که بارها تحسین معاون پارلمانی وزیر ورزش را برانگیخت.
نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: سالها قبل مصوب شده است که استادیوم 15 هزار نفری در این شهر ساخته شود اما به دلایلی بعد از تجهیز کارگاه ساخت این استادیوم متوقف و ورزشگاه شهر دیگری ساخته شده است و امروز شاهد هستیم که میاندوآب با این عظمت و پتانسیل ورزشی فاقد استادیوم استاندارد است.
محبی نیا ادامه داد: انتظار داریم با حمایت های وزارت ورزش حداکثر تا یک ماه آینده عملیات اجرایی ساخت این استادیوم آغاز شود 
وی گفت: سالن دو طبقه ووشو و تنیس روی میز تا یک ماه آینده افتتاح می شود و سالن جوانان هم در حال ساخت است و احتمال می دهیم با سرعتی در حال ساخت است، به همین زودی ها افتتاح شود .
 معاون استان‌های، حقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان در مراسم جشنواره تابستانه با ورزش گفت: افتخار می کنم اولین سفر کاری خود به عنوان معاون وزیر را از زادگاه باکری آغاز می کنم و خوشحالم که در مهد والیبال استان آذرباجان غربی حضور دارم .
جمشید تقی زاده گفت: امروز خرج کردن برای ورزش هزینه نیست ، بلکه سرمایه گزاری است برای ساختن آینده این کشور و امیدوارم امسال بودجه وزارت ورزش و جوانان برای سال 99 با عنایت نمایندگان مجلس افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه از این همه پتانسیل ورزش میاندوآب شگفت زده شده است گفت: اعلام می کنم استطاعت ورزش میاندوآب حائز مرکزیت شمالغرب کشور است و امیدوارم نقش ویژه ای را در ارتقای جایگاه این شهرستان داشته باشیم.
تقی زاده با نام بردن از چندین نفر از قهرمانان جهانی و کشوری میاندوآب در رشته های مختلف ورزشی از یکایک این ورزشکاران تشکر کرد و گفت: سلام گرم وزیر ورزش را به ورزشکاران این شهرستان ابلاغ می کنم و امیدواریم به همین زودی ها بودجه مشکلاتی که محبی نیا مطرح کرد تمام و کمال به شهرستان و هیئت های ورزشی شهرستان تخصیص دهیم.
عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در رابطه با اهداف برگزاری جشنواره تابستانه با ورزش به خبرنگاران گفت: برنامه بسیار خوبی با حضور معاون وزیر و نماینده مجلس و مسئولان شهرستانی برگزار شد و این برنامه کشوری است و در تمام شهرهای استان برگزار خواهد شد و میاندوآب هم بعد از مرکز استان دومین شهرستانی است که این جشنواره را  در سطح استان برگزار کرد.
چمن گلی گفت: ورزش میاندوآب از جایگاه ویژه ای در استان برخوردار است و در کارهای مهم همیشه پیشقدم بوده و کیفیت این برنامه هم عالی بود، به نظر من حضور معاون وزیر در میاندوآب می تواند از نظر سخت افزاری و مالی بسیار ساپورت کند و همین استادیوم 15 هزار نفری با پیگیری محبی نیا و موافقت وزیر ورزش کارهای اجراییش طی چند روز آینده آغاز می شود.















در پایان سفر یک روزه به میاندوآب، جمشید تقی‌زاده به همراه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس و فرماندار این شهرستان از سالن خانه جوان و سالن ورزشی طبقاتی ووشو و تنیس روی میز بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این ۲ طرح ورزشی قرار گرفت.








تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود