اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » تشدید نظارت در جایگاه‌های مرزی منطقه میاندوآب با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری

تشدید نظارت در جایگاه‌های مرزی منطقه میاندوآب با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری

در تاریخ : 30 مرداد 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,585
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از تشدید نظارت در جایگاه‌های مرزی مستقر در بازارچه‌های مرزی تمرچین و کیله با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، داود فعال پور ضمن بازدید از جایگاه‌های مرزی کیله سردشت و تمرچین پیرانشهر و دیدار با فرماندار شهرستان سردشت اظهار کرد: در حال حاضر با انجام کنترل و نظارت و بازرسی‌های لازم با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری اندازه‌گیری، باک تمام خودروهای سنگین و سبک عبوری در این جایگاه‌های مرزی اندازه‌گیری می شود و از خروج سوخت غیر مجاز توسط افراد سودجو ممانعت به عمل می آید.
وی اختلاف قیمت سوخت بین ایران و عراق و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از این سرمایه ملی را دلیل این پایش ها و کنترل‌های مستمر نام برد و گفت: این مهم توسط بازرسان اعزامی این منطقه و با همکاری نیروهای مرزبانی انجام می شود.
داود فعال پور به آمار تردد خودروهای سنگین و سبک عبوری از این مرزها اشاره کرد و فعالیت‌های فرهنگی و عملیاتی انجام شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه را جهت پیشگیری از قاچاق سوخت شرح داد.
سپس فرماندار سردشت نیز عملکرد منطقه را در زمینه جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت مطلوب ارزیابی کرد و از اقدامات مدیر و کارکنان منطقه به ویژه  تعامل سازنده رئیس ناحیه سردشت در جهت کنترل و نظارت و تعامل با سازمان های و ادارات ذیربط در جایگاه مرزی تقدیر و تشکر به عمل آورد.



تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود