اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » 5 طرح عمرانی و صنعتی-کشاورزی در میاندوآب به بهره برداری رسید

5 طرح عمرانی و صنعتی-کشاورزی در میاندوآب به بهره برداری رسید

در تاریخ : 07 شهریور 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,573
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
بهره برداری از 4 پروژه آسفالت توسط شهرداری میاندوآب همزمان با ششمین روز هفته دولت انجام شد.
به گزارش میاندوآب پرس، فخرالدین آذریان رئیس شورای شهر میاندوآب در این مراسم گفت: برای آسفالت 76 هزار مترمربع در کوی رابری، بزرگراه ولایت ، خیابان 16 متری کوی قره ورن و خیابان  شهید حاجی زاده قره ورن و همچنین 25 هزار متر مربع بتن پلاک پیاده روها و همچنین جدول گذاری به طول 6 هزار متر در مجموع 72 میلیارد ريال هزینه شده است.
احداث سالن طبقاتی در زمینی به مساحت هزار متر مربع و سرمایه 22 میلیارد ريالی هم کلنگ زنی شد که قرار است طی 12 ماه ساخته و آماده بهره برداری گردد.
  بهره برداری از کارخانه تولید پنیر پیتزا و انواع لخته پنیر با حضور محبی نیا و هاشمی نمایندگان مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مياندوآب، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و جمعی از رؤسا و مسئولین شورای اداری شهرستان برنامه پایانی روز ششم هفته دولت بود.
علی دیانتی رئیس جاد کشاورزی میاندوآب در این مراسم گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع، با مجموع زیر بنای ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع، با اعتباری به مبلغ ۷ میلیارد تومان و پرداخت ۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی احداث شده و با بهره برداری از آن برای ۳۴ نفر بطور مستقیم و برای ۴۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.
دیانتی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان میاندوآب یکی از قطب های مهم دامپروری استان محسوب می شود و سالانه حدود ۱۲۰ هزار تن شیر در این شهرستان تولید می شود وجود صنایع تبدیلی فرآورده های لبنی ضروری است و موجب توسعه و رونق بخش کشاورزی می شود.




تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود