اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » شخصیت واقعی فوتبال را به این شهر برگرداندیم

شخصیت واقعی فوتبال را به این شهر برگرداندیم

در تاریخ : 10 شهریور 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,307
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
رئیس هیئت فوتبال میاندوآب گفت:شخصیت واقعی فوتبال را به این شهر برگرداندیم.
به گزارش میاندوآب پرس، بهروز صدوقی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اعلام کرد:تمام تلاش خودم را برای پیشرفت فوتبال میاندوآب انجام می دهم و دنبال هیچ منافع شخصی هم نیستم.
صدوقی ادامه داد: از 3 سال پیش که این مسئولیت را بر عهده گرفته ام در تمام رده های سنی فوتسال و فوتبال استان شرکت کرده ایم و مقام های قابل قبولی هم کسب کرده ایم، طی سه سال گذشته هم نونهالان، هم نوجوانان و جوانان و امید در هر 4 رده سنی حضور داشته اند که در تمامی رده ها سه سال متوالی است نماینده های میاندوآب روی سکو می روند و مدال کسب می کنند.
وی با ابراز گلایه از عدم حمایت ها گفت: متاسفانه فعالان صنعتی و اقتصادی شهر چندان به سرمایه گذاری در ورزش اهمیت نمی دهند تیم ها هم پشتوانه مالی ندارند و هزینه تیم ها غالبا از جیب مربی و سرپرست تامین می شود و اینها نمی تواند چندان به پیشرفت فوتبال کمک کند.
صدوقی گفت: هزینه های هیئت فوتبال هم از محل حق ثبت نام تیم ها در مسابقات تامین می شود و این مبالغ هم فقط تامین کننده دستمزد داواران و هزینه های نگهداری زمین چمن می شود و عوامل هیئت فوتبال و حتی خود بنده ریالی حقوق نمی گیریم و طی سه سالی که من عهده دار این سمت هستم وزارت ورزش یک ريال هم سرانه به هیئت فوتبال نداده است.
بهروز صدوقی با اشاره به اینکه هیئت فوتبال ارزش ویژه ای برای پیشکسوتان فوتبال قائل شده است، گفت: اعتقاد داریم پیشکسوتان هویت فوتبال میاندوآب هستند ، از روز اولی که آمده ایم تلاش کرده ایم شخصیت از دست رفته فوتبال این شهر را برگردانیم، که موجب شده است رئیس هیئت فوتبال میاندوآب به عنوان ناظر فدراسیون فوتبال و استعدادیاب فدراسیون فعالیت می کند.
رئیس هیئت فوتبال میاندوآب گفت: برای نخستین بار یک تیم خارجی امسال به میاندوآب آمد و دو مسابقه در میاندوآب برگزار کرد، دو نفر از مدارس فوتبال میاندوآب انتخاب و به فستیوال کشور اعزام شدند و اینها حاصل تلاش های سه ساله عوامل هیئت فوتبال میاندوآب بود.
صدوقی از بد اخلاقی برخی افراد در فضای مجازی هم گلایه کرد و گفت: موفقیت و پیشرفت فوتبال بنام میاندوآب ثبت خواهد شد نه بنام صدوقی ولی متاسفانه برخی ها با هدف تخریب مطالبی در فضای مجازی عنوان می کنند که نه سابقه ورزشی دارند و نه صلاحیت اظهار نظر در مورد فوتبال، ما از انتقاد ها حمایت می کنیم اما با تخریب گران از طریق مبادی قانونی برخورد خواهیم کرد.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود