اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » صرفه جویی بیش از ۶۷ میلیون لیتر بنزین در منطقه میاندوآب

صرفه جویی بیش از ۶۷ میلیون لیتر بنزین در منطقه میاندوآب

در تاریخ : 11 شهریور 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 748
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از صرفه جویی بیش از ۶۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش میاندوآب پرس،داود فعال پور در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه سی ان جی،سوخت مناسب و پاکی است که در بهبود هوا و سالم سازی محیط زیست نقش تاثیر گذاری دارد، گفت:طی پنج ماهه نخست سال جاری و با توجه به استقبال عمومی صاحبان خودروها،بیش از ۶۷ میلیون متر مکعب گاز طبیعی CNG در ۴۸ باب جایگاه در هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

فعال پوربا اشاره به مصرف روزانه حدود ۴۵۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب،افزودند با برنامه ریزی های لازم از سوی کارشناسان واحد CNGتمامی جایگاههای عرضه این فرآورده فعال بوده وآماده ارائه خدمات به شهروندان ومسافرین تابستانی می باشند.

وی درخصوص استقبال عمومی شهروندان از این سوخت پاک اظهار داشت:ایجاد زیرساخت های لازم دسترسی آسان شهروندان به این سوخت پاک،فرهنگ سازی در زمینه بهینه سازی مصرف فرآورده های نفتی،توسعه جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی،را از علل اصلی در استفاده صاحبان خودروهای CNGاز این سوخت پاک عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از احداث ده باب جایگاه CNG با پیشرفت بیش از۸۰ درصدی با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان های بوکان،میاندوآب،مهاباد،نقده،پیرانشهر باایجاد زیرساخت های لازم خبر داد و افزود:با افتتاح وبهره برداری از این جایگاه های عرضه گاز طبیعی در جنوب استان آذربایجان غربی تعداد جایگاه های عرضه گاز طبیعی در این منطقه به ۶۱باب جایگاه افزایش خواهد یافت و مدت متوسط زمان سوختگیری به حداقل خواهد رسید .

 لازم به ذکر است، هم اکنون تعداد ۲۱ باب جایگاه CNG (تک منظوره ) و ۲۷ باب جایگاه دو منظوره در سطح جنوب استان آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک فعالیت دارند.

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود