اخبار میاندوآب » میاندوآب » اطلاعیه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب

اطلاعیه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب

در تاریخ : 22 تیر 1397
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 2,024
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
در پاسخ به برخی از حاشیه سازی های اخیر و مطالب ناروا در فضای مجازی به مدیریت آقای م. م «مدیر کانال تلگرامی فان ...»، بویژه در خصوص درج مطلبی با عنوان «پیام فرهنگی!!!» پیرامون نصب سخن کوتاهی در دفتر رئیس اداره ارشاد با این مضمون که: «آدمها مثل عکس هستن، زیادی که بزرگشون کنی، کیفیت شون میاد پایین»؛ روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوابیه ای بدین شرح به دفتر پایگاه خبری «میاندوآب پرس» ارسال می نماید:
1_ با عنایت به فعال رسانه ای نبودن آقای م. م «مدیر کانال تلگرامی فان ...» و منتسب نبودن به هیچکدام از رسانه های دارای مجوز و نداشتن کم ترین سواد رسانه ای، این مطلب به پایگاه خبری میاندوآب پرس ارسال می گردد.
2_ با عنایت به اینکه ادب حکم میکند: «جواب اب.... خاموشی باشد»، و بر این اساس، هیچکدام از متن ها، مطالب، کذبیات و حاشیه سازی های نامبرده، قابل پاسخگویی نبوده، و تا حد امکان تاکنون هیچ جوابی بدیشان داده نشده است، لیکن از باب سفارش بزرگانی چون شیخ اجل سعدی شیرازی آنجا که فرمود: «چو می بینی که نابینا و چاه است/ اگر خاموش بنشینی گناه است»، به همین مصداق، این جوابیه ارسال می شود.
3_ از آنجایی که نامبرده به عنوان مدیر کانال فان...»، به هر قیمتی و با هر گونه واسطه گری میخواهد به صورت انحصارطلبی، اکثر برنامه های شاد هنری بویژه برگزاری کنسرتها را در چنته انحصارطلبی خود قرار دهد و از این راه جلوی سایر جوانان و نوجوانان مستعد را گرفته و به هر صورت نامشروع و با انواع تخلفات برای خود درآمد کسب نموده و به امکانات سالن مجتمع فرهنگی و هنری ضربه زده، و حتی با تخریب امکانات سالن در جهت جبران و تعمیر آن برنیامده و با مظلوم نمایی، هزینه های متعدد برای دست اندرکاران فرهنگی تحمیل نموده و جالب توجه اینکه دم از دلسوزی برای هنرمندان و ساحت فرهنگ و هنر شهرستان میاندوآب میزند. لذا این اداره جلوی زیاده خواهی های نامبرده را گرفته و به واسطه گری های وی از هر پست و مقامی، ترتیب اثر نداده است.
حتی در یکی از پیامهای به اصطلاح فرهنگی!!!، نامبرده به حقوق شهروندی اشاره نموده و مدعی شده دست ارباب رجوع توسط رئیس اداره گرفته شده تا به بیرون هدایت شود؛ که جهت روشنگری عرض شود، از آنجایی که هدف نامبرده ضربه زدن به بیت المال، تجهیزات و امکانات دولتی است، به عنوان وظیفه بر خود لازم می دانیم نه تنها دست را گرفته به بیرون هدایت کنیم بلکه دست شان را از روی اموال عمومی کوتاه کنیم.
4_ مصادیق زیاده خواهی و انحصارطلبی نامبرده، برابر درخواست های مکرر شفاهی و کتبی، محفوظ می باشد از جمله: ناراحتی و پریشانی ایشان در قبال هرگونه مجوز به برنامه ها و یا صدور مجوز به واحدهای فرهنگی و هنری تابعه مانند: حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح دفتر پایگاه خبری مجوزدار «م. پ» / صدور مجوز کنسرت علی پرمهر، محسن علیزاده و... / دریافت درخواست های متعدد هنرمندان برای اجرای برنامه / صدور هر نوع مجوز موسسه فرهنگی، کانون آگهی تبلیغاتی، جنگ شادی، کنسرت موسیقی و... به غیر از نامبرده. در حالیکه فعالیت ایشان فقط در حوزه کانون آگهی تبلیغاتی مشروع می باشد که مستندات تخلف نامبرده در آن حوزه نیز در حال جمع آوری است.
5_ با عنایت به وجود تعداد اندکی از چاپلوسان و متملقان؛ اولین مخاطب این سخن در دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با این مضمون: «آمها مثل عکس هستن، زیادی که بزرگشون کنی، کیفیت شون میاد پایین» خود شخص رئیس اداره است نه شخص دیگر.  لیکن حال که آقای م.م «مدیر کانال فان....» منظور از کل آدمها را فقط خودش می داند و فکر می کند که بزرگشون کرده ایم، ما نیز به برداشت ایشان احترام گذاشته و با اشاره به سخن بزرگان که: «العاقل یکفیه الاشاره»، تشکر می کنیم که پس از 3 ماه نصب این مطلب، مرجع ضمیر خودش را کشف نمود و کل آدمها را در خودش خلاصه نموده و کار را آسان کرد. و اکنون که توسط نامبرده مشخص گردیده که منظور از آدمها چه کسی بوده، دیگر نیازی به نصب آن در دفتر رئیس ارشاد نبوده و از همین امروز، مطلب مذکور برداشته می شود).
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود