اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » ادارات را دفتر تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات نکنید

ادارات را دفتر تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات نکنید

در تاریخ : 24 شهریور 1398
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 1,117
پایگاه خبری میاندوآب پرس(miandoabPRESS.ir):
فرماندار میاندوآب گفت: نباید ادارات به ستاد انتخاباتی تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار میاندوآب پرس، مهدی قهرمانی امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب در سال 98 گفت: هیچ اداره ای نباید به ستاد تبلیغاتی کاندیدای خاص تبدیل شود، ما نمی گوییم کسی حق ندارد به نفع کاندیدای مورد نظر خود کار کند، ولی اشخاصی که به نفع نامزد خاصی فعالیت خواهند کرد باید به ستاد انتخابات اعلام کنند تا در کارهای اجرایی انتخابات از این افراد استفاده نشود.

وی ادامه داد: هر مسئولی باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، ستاد انتخابات هم وظیفه صیانت از آرای مردم را بر عهده دارد و ما هم در فرمانداری تلاش خواهیم کرد در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند؛ رای مردم حق الناس است، اقدامات لازم را انجام دهیم و هر آنچه از صندوق بیرون بیاید ملاک خواهد بود.
قهرمانی گفت: در 9 ماهه گذشته که من در این شهرستان حضور دارم به واسطه همدلی و وفاقی که بین مسئولین وجود داشته است چیزی جز وحدت در شهرستان ندیده ایم.
فرماندار میاندوآب با اشاره به نزدیکی فصل سرما، گفت: شرکت نفت اقدامات لازم در مورد سوخت رسانی به روستاهایی که از نعمت گاز بهره مند نیستند انجام دهد، و امور آب هم در اسرع وقت نسبت به لایروبی 10 کیلومتر از قسمت پایین دست سیمینه رود اقدام کند تا امسال شاهد خسارت سیل احتمالی به روستاهای اطراف این رودخانه نباشیم.
قهرمانی گفت: شرکت های خدمات رسان مراقب باشند که به تاسیسات ادارات دیگر خسارتی وارد نکنند چرا که در هر صورت این خسارت ها از بیت المال پرداخت می شود.
وی به وضعیت کشور که متاثر از تحریم هاست هم اشاره کرد و گفت: اولویت اول در ادارات پرداخت حقوق هاست و در صورتی که منابع مالی اجازه دهد به فکر پرداخت اضافه کاری و مزایای دیگر خواهند بود، مخصوصا در شهرداری ها که وضعیت خوبی ندارند، چرا که در سالهای گذشته حق و حقوق شهرداری به جای گرفتن زمین به a ريال فروخته شده است، اگر این سهم ها درست گرفته می شد الان شاهد این وضعیت اسفناک شهر نبودیم.
تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود